توهم تحلیلی اصلاح طلبان نسبت به وجود پایگاه اجتماعی بالا

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: پایگاه اجتماعی بالای اصلاح طلبان یک مفهوم توهم آمیز است که ناشی از غرق شدن اعضای این جریان در تحلیل ها و محاسبات غلط گذاشته است.

مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای حجاریان مبنی بر وجود پایگاه اجتماعی بالای اصلاح طلبان گفت: برآورد اصلاح طلبان از میزان رای بالا در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو یک مفهوم توهم آمیز است؛ که ناشی از غرق شدن اعضای این جریان در تحلیل ها و محاسبات غلط گذشته است.

وی تصریح کرد: همین توهم تحلیلی و اشتباه محاسباتی است که اصلاح‌طلبانی چون کدیور، سروش، گنجی و مهاجرانی را در خارج کشور به یک وضعیت فلاکت بار سیاسی انداخته است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: اصلاح طبان باید با شناسایی درست شاخص های ارزیابی خود از گفتمان غالب در جامعه آگاهی یابند تا بار دیگر دچار توهم تحلیلی نشوند.

شاکری افزود: پس از حدود ۸ ماه فتنه گری اصلاح طلبان شکست خورده در انتخابات ۸۸ ما شاهد شکل گیری نفرت عمومی نسبت به این جریان در سطح جامعه بودیم، به طوریکه در انتخابات مجلس نهم اقبال مردم به اصلاح طلبان بسیار ناچیز بود.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: جریان دوم خرداد یک جریان انحرافی است که بسیاری از اعضای آن از جمله حجاریان در فتنه ۸۸ سردمدار آشوب طلبان بودند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.