توهین به پیامبر (ص) ریشه در شکست توطئه‌های دشمنان دارد

مشاور معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان این‌که «توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) ریشه در شکست توطئه‌های دشمنان دارد» گفت: دشمنان برای تزریق هوای تازه در توطئه‌های شوم خود اقدام به توهین به مقدسات دینی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی‌الست در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که «در دوره‌ای از تاریخ، کانون جنگ‌ نرم ایران بود» تصریح کرد: دشمنان برنامه‎‌ منسجمی را علیه نسل جوان شیعه تدوین کرده بودند، اما به دنبال بیداری اسلامی و گسترش ابزاری و ابعادی آن، در عمل با شکست مواجه شده و در پی توطئه‎های جدید برآمدند.

وی متذکر شد: انتخابات مجلس نهم و بیداری اسلامی نشانه‌های روشنی برای شکست پروژه جنگ‌ نرم در عرصه بین‌المللی بود و به همین علت دشمنان برای تزریق هوای تازه به پروژه جنگ‌ نرم، در اقدامات اخیر خود، توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) را در دستور کار خود قرار دادند.

مشاور معاون بین‎الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تصریح کرد: دشمنان اسلام، قرآن و پیامبر(ص) را محور مشترک میان همه مسلمانان یافته و در همین راستا توطئه‎های اخیر خود را طراحی کردند.

حسینی‌الست خاطرنشان کرد: در وهله اول هدف دشمنان از توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) جلوگیری از گسترش دین مبین اسلام در میان مردم آمریکا و اروپا بوده و در پی آن هستند با تولیدات سینمایی خویش، دوگانگی و خشونت را در اذهان مردم خویش نسبت به پیامبر (ص) و دین مبین اسلام پدید آورند.

وی ادامه داد: دشمنان انتظار داشتند جوانان شیعه در پروژه جنگ‌ نرم از هویت دینی و ملی خویش ناامید شده و دچار آنارشیسم ذهنی شوند و به لیبرال دموکراسی و فرقه‎های انحرافی گرایش پیدا کنند، اما هنگامی که با گرایش بیش از پیش جوانان به ارزش‌های دینی مواجه شدند در چنین فضایی احساس کردند که باید حرکت تندی را آغاز کرده و توهین به مقدسات اسلامی را در رأس امور خود قرار دادند.

این مقام مسوول گفت: بهترین عمل در زمان کنونی تعریف و تبیین ابعاد جنگ‌ نرم در مدارس، مساجد و سطح جامعه است، زیرا کسانی که در این عرصه زخمی می‌شوند قربانی شده و راه به بیراهه می‌روند.

حسینی‌الست، یادآور شد: در جنگ‌ نرم جبهه دشمن مشخص نبوده و در برخی مواقع عوامل داخلی نقش دشمنی را ایفا می‌کنند که توهین به رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس در روزهای اخیر نشانگر این نکته است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.