توهین خواننده فتنه ۸۸ به حرم امام رضا (ع) + عکس

ممتازنیوز: شاهین نجفی خواننده رپ که از سال ۸۴ تاکنون با شبکه های معاند و بیگانه همکاری دارد در جدیدترین آلبوم خود ، آشکارا اقدام به توهین علیه حرم امام رضا (ع) کرد.

به گزارش « برازجان نیوز » به نقل از افق شاهین نجفی خواننده رپ که از سال ۸۴ تاکنون با شبکه های معاند و بیگانه همکاری دارد در جدیدترین آلبوم خود ، آشکارا اقدام به توهین علیه حرم امام رضا (ع) کرد.

آلبوم جدید شاهین نجفی به نام «نقی» و توهین به حرم امام رضا (ع)
پوستر جدیدترین آلبوم شاهین نجفی  با نام  “نقی” در حالی منتشر شده است که در طراحی این پوستر سراسر توهین به حرم مقدس امام رضا (ع) است که این امر موجب واکنش‌های منفی در این خصوص شده است.

شبکه BBC نیز در حمایت از این اقدام زشت برای سایتی که اولین بار این آهنگ را پخش نموده است جایزه ویژه در نظر گرفته است.

این خواننده مبتذل که پس از ممنوع الصدا شدن در ایران به دلیل پخش موسیقی های زیرزمینی و مبتذل به آلمان مهاجرت نمود. وی  در آلمان سرپرستی گروهی به نام «اینان» را نیز بر عهده داشت. وی سپس به گروه تپش پیوست.

گروه تپش با استفاده از ترانه های مبتذل و ایجاد جاذبه های جنسی، قبل از فتنه ۸۸  با گرایش مارکسیستی، بیانیه ای منتشر کردند که در آن از راه اندازی کمپین یکصد هزار امضا (!) در دفاع از حقوق بشر در ایران خبر داد  ، تا با این وسبیله در بدنه دانشگاهی نفوذ نماید.

این خواننده در سال ۸۸، در آلبوم هایی جداگانه  به توهین ولایت وفقیه و همچنین حمایت از فتنه گران پرداخته است.

ممتازنیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عاشق امام رضا علیه السلام:

    خداوند به حق اهل بیت علیهم السلام این مرتد را به شدید ترین عذابها دچار نماید و هر چه زودتر خبر به درک واصل شدنش را به شیعیان برسانند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.