توهین شاهزاده سعودی به اسلام و پیامبر اکرم

۲۴ام بهمن ،

طلال بن عبدالله آل سعود معتقد است علمایی که از تمدن اسلامی حرف می‌زنند ملحد و بی‌دین می باشند! منشاء تمام عقب ماندگی‌ها اسلام است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،‌طلال بن عبدالله آل سعود، شاهزاده سعودی در سخنانی گستاخانه که در تویتر انتشار یافت، به اسلام و پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) توهین کرد. این سخنان در حقیقت از ماهیت یهودی آل سعود و تلاش آنها برای از بین بردن اسلام ناب پرده برمی دارد.

طلال بن عبدالله معتقد است: علمایی که از تمدن اسلامی سخن می گویند، ملحد و بی دین می باشند! منشا تمام عقب ماندگی ها اسلام است… دین اسلام فقط سبب جهل، نژاد پرستی، عقب ماندگی و سنگدلی است! اسلام دستاوردی به جز جنگ، خونریزی و غارت ندارد!

شاهزاده سعودی این سخنان را در حالی مطرح می کند که، آل سعود بعد از تسلط بر جزیره العرب به ابداع فرقه تکفیری وهابیت اقدام کردند. وهابیت و شیوخ آن در جهت حمایت از آل سعود در ایجاد بدعت در دین مقدس اسلام تا آنجا پیش رفتند که حلال خدا را حرام و حرام خدا را حلال اعلام کردند!

بدیهی است که هدف اینگونه بدعت ها در دین، نابودی اسلام اصیل و دور کردن امت اسلام از سرچشمه های اصیل و ناب آن و وارد کردن حقد و کینه نسبت به اسلام و پیامبر گرامی(صلی الله علیه وآله) از طریق فتواهای دروغینی است که وهابیت بانی آن است.
منبع: شیعه نیوز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.