توهین عجیب فرزند احمدی نژاد به علی لاریجانی+عکس

۱۸ام بهمن ،

نمیدونم ۱۰۰ سال دیگه مردم در مورد احمدی نژاد چی میگن؟ شاید روز بزرگداشت احمدی نژاد رو توی تقویم داشته باشیم. صفحه منتسب به…

ممتازنیوز: صفحه منتسب به فرزند رئیس جمهور در مطلبی با عنوان «منطق خوارج» در توهینی آشکار رئیس مجلس را همانند معاویه دانست که مقابل علی(ع) ایستاده است.

به گزارش صراط، مهدی احمدی نژاد در صفحه فیس بوک خود نوشت: «از تمام تریبون ها شبانه روز فحش و توهین سرازیر می کنند ولی تا به آن ها بگویی خودتان میباشید می شوی بی ادب.»

وی افزود: «استدلال دوستانی که احمدی نژاد و لاریجانی را کنار هم قرار می دهند شبیه کسانی است که می گفتند علی و معاویه امت اسلامی را به تفرقه کشاندند و هر دو از دین خارجند و البته تیغشان تنها بر سر علی فرود می آید.»

همچنین این پیج به مناسبت دستگیری سعید مرتضوی کاریکاتور معناداری را بدون عنوان به نمایش گذاشته است که ماموران دولتی در حال دستگیری لوک خوش شانس می باشند.

به گزارش صراط، این پیج در مطلب دیگری نوشته بود: «امروز روز بزرگداشت امیر کبیر بود، مردی که حالا برای بسیار ها عزیز شده و به عنوان اسطوره مدیریت و مقاومت در برابر استعمار. در این فکرم که در زمانی که زنده بود چه حرف هایی بهش زدند؟ چقدر فحش بهش دادن و به بی تدبیری محکومش کردند؟ چقدر گفتند که با…ید عقلانیت حاکم شود؟ چقدر از عزل و نصب هایی که کرد رو با تحکم باهاش برخورد کردند؟ چقدر تلاش کردند امیر کبیر رو بی کفایت جلوه بدند؟ و بسیار سوال های دیگه. شاید امیرکبیر مرد ۱۰۰ ها سال بعد بود، نمیدونم ۱۰۰ سال دیگه مردم در مورد احمدی نژاد چی میگن؟ شاید روز بزرگداشت احمدی نژاد رو توی تقویم داشته باشیم.»


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.