توهین مجدد نماینده نژادپرست هلند به اسلام

تلاش یکی از نمایندگان نژادپرست هلندی پارلمان اروپا برای هدیه کتابی که در آن به اسلام و مسلمانان توهین شده، به وزیر امور اتحادیه اروپای ترکیه، با واکنش تند وزیر ترکیه روبرو شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، نشست کمیسیون مشترک اتحادیه اروپا و ترکیه در شهر استراسبورگ بار دیگر صحنه حرکت توهین آمیز یکی از نمایندگان افراطی نژادپرست هلندی پارلمان اروپا شد.

باری مادلنر نماینده نژادپرست هلندی پارلمان اروپا در این نشست سعی کرد تا کتابی که در آن به اسلام و مقدسات اسلامی توهین شده را به آقای اگه من باغیش وزیر امور اتحادیه اروپای ترکیه بدهد. این اقدام مادلنر با واکنش تند باغیش روبرو شد.

مادلنر که در این نشست به سخنرانی پرداخته و ضمن ایراد اتهامات غیرواقعی علیه ترکیه به دین اسلام و مسلمانان توهین کرده بود، در ادامه سعی کرد به سوی اگه من باغیش وزیر ترکیه رفته و کتابی که توسط حزب متبوعش تهیه شده و در آن به اسلام و مسلمین توهین شده را به وی بدهد، ولی با واکنش تند باغیش به دو زبان ترکی و انگلیسی روبرو شد.

پیش از این مادلنر در نشست ماه نوامبر گذشته نیز تلاش کرده بود تا کاریکاتوری را که در آن نیز به اسلام و مسلمانان توهین شده بود را به باغیش هدیه کند که در آن نشست نیز با واکنش شدید باغیش روبرو شده بود.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.