توپ دربی به نفع زلزله زدگان به مزایده گذاشته می شود

محسن ترکی از انجام مزایده برای فروش توپ دربی ۷۵ دیدار به منظور کمک به زلزله زدگان شمال غرب کشور خبر داد.

ترکی در این باره گفت: با توجه به زلزله اخیری که پیش آمده و عزمی که جامعه ورزش برای کمک به آسیب دیدگان داشت ما هم به عنوان نماینده جامعه داوری می خواهیم قدمی هر چند کوچک در این راه برداریم. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم که توپ بازی استقلال و پرسپولیس را به مزایده بگذاریم.

ترکی در ادامه گفت: قبل از اینکه درباره نحوه مزایده حرف بزنم، می خواهم به نکات مهمی اشاره کنم. اینکه در ۷۵ دربی گذشته، این اولین بار است که روی توپ بازی لوگوهای دو تیم و تاریخ دربی حک می شود. عرف است که داوران هر مسابقه مهم چه داخلی و چه بین المللی توپ بازی را به عنوان یادگار نگاه می دارند و آن را آلبوم افتخارات و کلکسیون ورزشی شان قرار می دهند.به همین دلیل من به ذهنم رسید با توجه به علاقمندان ویژه ای که دربی بزرگ تهران چه در داخل و چه در خارج از کشور دارد، توپ این بازی مهم را که منقوش به لوگوهای دو باشگاه است را برای همه کسانی که می خواهند توپ دربی ۷۵ را به یادگار داشته باشند به مزایده بگذارم. امیدوارم رسانه ها هم از این ماجرا استقبال کنند و با پوشش اخبار مربوط به این مزایده مثل همیشه نقشی مهم داشته باشند.

وی در ادامه گفت: امیدوارم رسانه ها به صورت لاتین هم این خبر را انعکاس دهند چرا که در سراسر جهان کلکسیونرهایی هم هستند که مبلغ قابل توجهی را برای توپ دربی ۷۵ پرداخت خواهند کرد.

ترکی در پایان گفت: تیم داوری دربی ۷۵ به کسی که برنده این مزایده شود لباس داور وسط به همراه امضای بنده، کامرانی فر و سخندان را به عنوان هدیه اهدا خواهد کرد. امیداورام این عمل خیرخواهانه تیم داوری دربی ۷۵ مورد توجه قرار گیرد و توپ دربی با قیمت قابل توجهی برای کمک به زلزله زدگان به فروش برسد. زمان و مکان مزایده از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

 

توضیح سایت فدراسیون فوتبال:

کلیه عزیزانی که می خواهند در این امر خیرخواهانه مشارکت کنند، تا تاریخ ۱۶ شهریور مهلت دارند پیشنهادات خود را به همراه قیمت پیشنهادیشان و شماره تماس را به آدرس ایمیل public@ffiri.ir   ارسال کنند.

زمان و مکان مزایده از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

 ۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.