تیراندازی در صف خرید کفش‌های ستاره بسکتبال!

۰۴ تیرماه ۱۳،

سارقی که قصد داشت در صف مشتاقان خرید کفش‌های کتانی ستاره بسکتبال امریکا با اسلحه‌اش جیب مردم را خالی کند با شلیک گلوله یکی از خریداران کشته شد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، سارقی که قصد داشت در صف مشتاقان خرید کفش‌های کتانی ستاره بسکتبال امریکا با اسلحه‌اش جیب مردم را خالی کند با شلیک گلوله یکی از خریداران کشته شد.این تیراندازی حوالی ساعت ۵:۳۰ صبح شنبه اول تیرماه در حالی رخ داد که تعداد زیادی از مردم آتلانتا برای خرید کتانی‌های تازه طراحی شده شرکت نایک برای لبرون جیمز ستاره بسکتبال NBA از آغاز صبح صف طویلی کشیده بودند و هر جفت کفش تولید شده ۱۸۰ دلار قیمت داشت اما از آنجا که نمونه‌ای از کفش‌های لبرون جیمز بود و راحتی خاصی هم داشت طرفداران زیادی برای خرید آن به سمت فروشگاه هجوم برده بودند.

در این میان مرد جوانی که هویتش فاش نشده در حالی که قصد جیب‌زنی داشت وارد صف شد و پس از دقایقی انتظار ناگهان اسلحه خود را به سمت مردم نشانه رفت و آن‌ها را تهدید کرد. در این میان یکی از خریداران عمده که سرمایه خودش را نیز در خطر می‌دید اسلحه‌اش را برداشت و چند شلیک به مرد کرد که در نتیجه مرد سارق در دم جان سپرد.

به گفته پلیس با توجه به اظهارات شاهدان عینی این اقدام خریدار دفاع از خود بوده بنابراین هیچ اتهامی بر او وارد نیست.نکته جالب در این میان این است که تقاضای مردم برای خرید این نوع کفش‌ها به قدری بالا بود که حتی پس از این اتفاق صف متفرق نشده و تا رسیدن نمونه‌های جدید تا ساعت ۱۱:۳۰ مردم ۲ ساعت دیگر همچنان در صف ماندند.

به گفته کارشناسان این اشتیاق برای خرید نمونه کفش‌های لبرون جیمز پس از قهرمانی میامی هیت (تیم این ستاره) در رقابت‌های این فصل NBA بیشتر شده است. به نقل از پلیس تحقیقات همچنان ادامه دارد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.