تیم امسال ناکامی های ۱۷ سال قبل را جبران می کند

۱۶اردیبهشت،

مربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان گفت: رکابزنان انتخاب شده در تیم دوچرخه سواری کوهستان، امسال می تواند ناکامی های ۱۷ سال قبل را در رشته کوهستان جبران کنند.

آرش امیدفر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از برگزاری اولین مرحله ی لیگ کوهستان ۷ نفر از بهترین رکابزنان را انتخاب کردیم که آنها در اردوی تیم ملی حضور می یابند.

مربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در مورد سطح مسابقات لیگ کوهستان افزود: سطح برگزاری مسابقات که در رشته های کراس کانتری و دانهیل برگزار شد، خوب بود و آمادگی رکابزنان در همین اول فصل بسیار بالا بود و شاهد بهترین استعدادهای دوچرخه سواری دراین مسابقات بودیم.

وی خاطرنشان کرد: اسامی نفرات در رشته کراس کانتری، فاضل شکری و پرویز مردانی می باشد و در رشته دانهیل، حسن زنجانیان، امین نجفی، طاها قابلی و امین تاکندی حضور دارند و امین الله نارویی تنها رکابزن جوانان در رشته کوهستان می باشد.

امیدفر در پایان تأکید کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم در مسابقات قهرمانی المپیک به میزبانی کشور چین است با تمام قدرت حاضر شویم و قهرمانی این مسابقات را از آن کشورمان کنیم چون به اعتقاد مان می توانیم امسال ناکامی های ۱۷ سال قبل را جبران کنیم تا پرونده این رشته از سیاهی به سفیدی تبدیل شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.