تیم فوتبال پیکان پدیده لیگ برتر خواهد بود

   رضا کشوری که پس از پایان فصل گذشته لیگ بر‌تر فوتبال به همراه عبدالله ویسی، صبای قم را به مقصد پیکان تهران‌ترک کرد در گفتگویی با اشاره به اردوهای آماده سازی پیکان گفت: پس از گذراندن دو مرحله اردوی آماده سازی در ساری و تبریز، از نظر فنی به شرایط دلخواه رسیده‌ایم ضمن اینکه کادر فنی تیم در طول این مدت، بسیار فعال بوده‌اند و شرایط فعلی پیکان، ما را بسیار امیدوار کرده است.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان در زمان تمرین، از دل و جان برای رضایت کادر فنی تلاش می‌کنند و این تلاش و اتحاد و همبستگی در تمام مجموعه پیکان از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا هیئت مدیره و سرپرست تیم به چشم می‌خورد.

این پیشکسوت سال‌های دور فوتبال استان قم افزود: هر جا همدلی هست موفقیت هم وجود دارد و به آینده پیکان بسیار امیدوار و خوشبین هستم.

وی همچنین بیان داشت: با شرایطی که در پیکان می‌بینم و حمایتی که کل مجموعه از یکدیگر دارند، قطعا پدیده لیگ بر‌تر خواهیم بود.

کشوری همچنین به پیوستن ایمان مبعلی به این تیم اشاره کرد و گفت: مبعلی یک بازیکن بین المللی با تجارب ارزنده است و قطعا به ما در کسب اهدافمان کمک خواهد کرد البته وی هنوز در شرایط مسابقه نیست و دوران نقاهت خود را طی می‌کند.

*اختلافات گذشته پایان یافته است

مدیر فنی پیکان در پایان در خصوص دیدار پنج شنبه شب این تیم برابر صبا در ورزشگاه یادگار امام قم تصریح کرد: حاشیه‌های پیرامون اختلافات گذشته بین ویسی و رمضان بیگی از نظر ما پایان یافته است و این مسابقه حساسیت ویژه‌ای برای ما ندارد.

*دشواری در قم خواهیم داشت

وی در پایان گفت: در قم به دنبال سه امتیاز مسابقه هستیم اگرچه صبا هم تیم قدرتمندی است و می‌دانیم که کار دشواری در قم خواهیم داشت.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.