تیم ملی برای بردن قطر تمرین می‌کند

جام جم آنلاین: تیم ملی فوتبال که با پیروزی روحیه‌بخش در تاشکند، حالا از انگیزه دوچندانی برای تداوم نتایج درخشان خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برخوردار است، دور جدید تمریناتش را از امروز (چهارشنبه) برای بازی با قطر از سر خواهد گرفت.

کارلوس کرش ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برتری مقابل ازبکستان تمرینات این تیم را به مدت دو روز تعطیل کرد تا ملی‌پوشان فوتبال کشورمان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه را به استراحت بپردازند.

خسرو والی‌زاده، مدیر رسانه‌ای تیم ملی با اشاره به آغاز تمرینات از ساعت ۱۷:۳۰ امروز، در خصوص زمان بازگشت اشکان دژآگه به اردو گفت: این لژیونر فوتبال ایران بامداد چهارشنبه وارد تهران شده و در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی حضور خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به حضور خلعتبری در دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های امارات گفت: خلعتبری نیز پس از این بازی به تهران خواهد آمد و در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کند. تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب هفته سوم از مرحله چهارم و نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا، ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

سوریه و کره شمالی؛ حریفان تدارکاتی تیم ملی

در این نشست که با حضور مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و نمایندگان کمیته‌های مختلف فدراسیون در فدراسیون فوتبال برگزار شد، از سوریه و کره شمالی به عنوان حریفان تدارکاتی تیم ملی در شهریور و مهر آینده نام برده شد.

تیم ملی پس از بازی سه‌شنبه آینده با قطر، تا روز ۲۱ شهریور که باید در بیروت به مصاف لبنان برود، دیداری نخواهد داشت، از همین رو با هماهنگی کادر فنی روز چهارم شهریور در تهران میزبان تیم ملی سوریه خواهد بود.

چهارمین بازی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز سه شنبه ۲۵ مهر با کره جنوبی در تهران خواهد بود که کادر فنی برای این بازی نیز، کره شمالی را به عنوان حریف تدارکاتی انتخاب کرده است. این بازی نیز روز سه‌شنبه ۱۸ مهر (یک هفته قبل از بازی با کره جنوبی) در تهران برگزار می‌شود.

پاداش هشت هزار دلاری

طبق برنامه فدراسیون فوتبال برای شارژ روحی تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در ازای هر پیروزی خارج از خانه مبلغ هشت هزار دلار به بازیکنان اعطا می‌شود. کادر تیم هم از تدارکات تا کادر فنی حداقل ۴۰ درصد این پاداش را دریافت می‌کند.

بر همین اساس ملی‌پوشان پس از پیروزی یک بر صفر در اولین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل ازبکستان هر کدام مبلغ پنج هزار دلار از پاداش خود را در تاشکند دریافت کردند و قرار است سه هزاردلار دیگر در تهران به آنها پرداخت شود. این پاداش برای پیروزی‌های خانگی پنج و برای تساوی‌های خارج از خانه چهار هزار دلار است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.