تیم ملی جوانان ایران صدرنشین گروه اول شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی جوانان ایران از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه امارت راس‌الخیمه به مصاف میزبان رقابت‌های جوانان آسیا رفت.

بازی را دو تیم با محک زدن یکدیگر آغاز کردند. اولین خطر را سردار آزمون در دقیقه ۷ بازی به وجود آورد که روی ارسال از جناح چپ دروازه امارات با ضربه سری که زد می توانست دروازه امارات را باز کند که توپ با فاصله کمی به اوت رفت.

پس از آن بازی در اختیار شاگردان اکبر محمدی قرار گرفت و حملات مستقیم در دستور کار بود و اماراتی ها دفاع و پرس را در دستور کار قرار دادند. اماراتی ها سعی داشتند بازی را به کناره‌ها بکشند و از جناحین حمله نمایند. بازیکنان تیم ملی امارات روی زمین زیاد موفق نبودند و سعی کردند که بازی هوایی را در دستور کار قرار دهند.

در دقیقه ۲۳ بازی و روی یکی از حملات تیم امارات از جناح چپ ایران و در پی دفع ناقص دروازه بان ایران، امارات می توانست به گل اول برسد و توپ در یک رفت و برگشت به مهاجم امارات رسید، اما شوت او به مهاجم دیگر امارات برخورد کرد و به اوت رفت.

در دقیقه ۳۲ بازی علیرضا جهانبخش می توانست دروازه امارات را باز کند، اما مدافع امارات توپ را به کرنر فرستاد. در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول بازی کاملا در اختیار تیم ملی جوانان ایران بود و اماراتی ها تنها دفاع می کردند و چشم به ضد حمله ها دوخته بودند.

اماراتی ها پشت سر هم پشت محوطه جریمه شان روی بازیکنانشان خطا می کردند و ضربات ایستگاهی تیم ملی یکی پس از دیگری از دست می رفت. البته در دقیقه ۴۳ بازی در پی نفوذ مهاجم اماراتی و شوت او از جناح راست دروازه ایران به فاصله یک متری به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این نیمه سردار آزمون در دقیقه ۳۵ کارت زرد دریافت کرد.

نیمه دوم با برتری ایران آغاز شد و این جوانان ایرانی بودند که نبض بازی را در اختیار گرفتند و از زمین و هوا روی دروازه تیم ملی امارات حمله می کردند.

در این نیمه سردار آزمون دو موقعیت صددرصد گل را از دست داد.

اماراتی ها هم در نیمه دوم مرتب روی بازیکنان ایران خطا می کردند و ضربات ایستگاهی زیادی نصیب تیم ملی ایران شد. در نهایت و در دقیقه ۶۹ بازی روی یک ارسال علیرضا جهانبخش گل ایران را به ثمر رساند.

بازی با برتری ایران دنبال می شد که در دقیقه ۸۳ بازی روی یک ضد حمله و ارسال از جناح چپ دروازه ایران، بازیکن شماره ۲۰ امارات با ضربه سر گل تساوی امارات را به ثمر رساند.

پس از این گل حملات ایران روی دروازه امارات بیشتر شد، اما اماراتی ها به دفاع مطلق رو آوردند و نشان می دادند که به تساوی راضی می باشند.

بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا با توجه به نتیجه بازی ژاپن و کویت که با نتیجه یک بر صفر به سود ژاپن به پایان رسید ایران با ۴ امتیاز در صدر گروه بایستد و ژاپن با سه امتیاز دوم و امارات با دو امتیاز در رده سوم قرار گیرد.

در نیمه دوم این بازی حسین فاضلی و فرشید اسماعیلی به زمین آمدند و بهنام برزای کارت زرد دریافت کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.