تیم ملی فوتبال ایران وارد اردن شد

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران برای برپایی اردوی ۱۰ روزه و دیدار تدارکاتی با تیم ملی اردن، عصر جمعه وارد امان پایتخت این کشور شد.

از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ایران، هاشم بیک زاده به دلیل آسیب‌دیدگی ران به تشخیص پزشک تیم ملی و تصمیم کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم، در تهران از اردو جدا شد و به اردن نرفت. کادر فنی تیم ملی درصدد جایگزینی یک مدافع به جای بیک‌زاده است که پس از انجام کارهای مربوط به ویزا، به اردو اضافه خواهد شد. همچنین علیرضا حقیقی یکی از دروازه بانان دعوت شده که از روسیه به تهران آمده بود، بامداد جمعه در فرودگاه امام خمینی به اعضای تیم ملحق شد و به اردن رفت.

به نقل از فارس ،تیم ملی ایران پس از ورود به امان در هتل “ریجنسی پالاس” این شهر مستقر شد و بازیکنان پس از استراحتی کوتاه در دو گروه به سالن وزنه و استخر هتل رفتند تا خستگی راه را از تن به در کنند و بعد از صرف شام به دستور کی‌روش به استراحت پرداختند. تیم ملی فوتبال ایران تا روز ۱۹ شهریور در اردن خواهد بود و ۱۵ شهریور دیدار دوستانه‌ای با تیم ملی این کشور برگزار خواهد کرد. این دیدار قرار است ساعت ۱۹:۳۰ پانزدهم شهریور به وقت محلی (۲۱ به وقت ایران) برگزار شود.

تیم ایران سپس روز ۱۹ شهریور برای برگزاری دیدار با تیم ملی لبنان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ به بیروت سفر خواهد کرد. دیدار این دو تیم روز ۲۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.