تیم ملی فوتسال برای جام جهانی استارت زد

     تیم ملی فوتسال ایران که برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند آماده می‌شود، از صبح امروز یکشنبه تمریناتش را در سالن آکادمی ملی فوتبال آغاز کرد. بازیکنان در تمرین صبح امروز ابتدا تست‌های اولیه‌ای مثل وزن، قد و سرعت دادند و پس از آن به انجام برنامه‌های تاکتیکی پرداختند.

صانعی سرمربی تیم ملی درباره تمرین امروز گفت: ما وقت کافی برای بازی با روسیه نداریم به همین دلیل مجبوریم تمام کارهای لازم را در همین زمان اندک انجام دهیم، بنابراین در تمرینات هم از بازیکنان تست می‌گیریم و هم کارهای تاکتیکی‌مان را مرور می‌کنیم.

وی درباره برنامه تمرینی تیم ملی نیز توضیح داد: تمریناتمان را روزهای شنبه و یکشنبه در دو شیفت صبح و بعد از ظهر انجام می‌دهیم و دوشنبه‌ها نیز تنها صبح را به تمرین می‌پردازیم تا بازیکنان را در اختیار باشگاه‌یشان قرار دهیم.

در تمرین صبح امروز ۱۷ بازیکن شامل علیرضا صمیمی، مجتبی سمیعی‌نیا، سپهر محمدی، محمد کشاورز، محمد طاهری، علی‌اصغر حسن‌زاده، محمود لطفی، فرید نمازی، احمد اسماعیل‌پور، افشین کاظمی، مصطفی طیبی، فرهاد فخیم، قدرت بهادری، مهدی جاوید، حسین طیبی، مسعود دانشور و حمید احمدی، حضور داشتند.

به این ترتیب تنها غایب تمرین ملی‌پوشان مربی اسپانیایی است که هنوز خبری از او نشده و به گفته‌ی سرمربی تیم از هفته آینده به ملی‌پوشان ملحق خواهد شد.

  گفتنی است، تیم ملی فوتسال ایران برای کسب آمادگی جهت حضور در جام جهانی، اولین بازی دوستانه‌اش را دوشنبه ۲۷ شهریورماه برابر روسیه در شهر اصفهان انجام خواهد داد.

ایران در جام جهانی با تیم‌های اسپانیا، مراکش و پاناما در گروه B قرار دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.