تیم ملی نوجوانان مصدوم و سرما خورده ندارد

۱۹م دیماه ،

به گزارش ورزش سه به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر توابی پزشک تیم ملی دربارهٔ آخرین وضعیت بازیکنان تیم ملی گفت: اینجا خطر سرماخوردگی وجود دارد، چرا که دمای اتاقها با دمای راهروها، با دمای آسانسورها، با دمای رستوران و لابی و سالن های هتل متفاوت است و اگر بازیکنان مراقب نباشند خطر سرماخوردگی وجود دارد. ضمن اینکه وقتی برای سوار شدن به اتوبوس چند ثانیه ای از هتل خارج می شویم سرمای منهای چند درجه وجود دارد و اگر بازیکنان پوشش مناسبی نداشته باشند خیلی راحت سرما می خورند.
وی ادامه داد: با داروهای تقویتی و برنامه غذایی که به بازیکنان داده ایم مقاومت بدنی آنها را بالا نگاه می داریم و اجازه ورود سرما را به آنها نمی دهیم. البته چند بازیکن کمی احساس سرماخوردگی داشتند که با تجویز دارو توانستیم بازیکنان را به شرایط مناسب بازگردانیم. البته در کادر فنی و سرپرستی و رسانه ای هم سرماخوردگی هایی ملاحظه شد که با تجویز دارو هم توانستیم سرماخوردگی را مهار کنیم.
حسین ترکمانی فیزیوتراپ تیم ملی هم دربارهٔ آخرین وضعیت بدنی و مصدومیت بازیکنان تیم ملی گفت: همه بازیکنان در وضعیت خوبی قرار دارند و فعلا مصدومی نداریم. روز اول امیرنصر آزادانی در تمرین مصدومیتی از ناحیه آشیل پیدا کرد که توانستیم در کلینیکی که ایجاد کرده ایم او را برسانیم و در بازی مقابل قزاقستان هم به خوبی بازی کرد. دیگر بازیکنان هم در وضعیت خوب بدنی قرار دارند و آسیب دیدگی در بازیکنان دیده نمی شود. سطح بازیها بالاست و برخوردها شدید است ضمن اینکه تیم های مقابل ایران اروپایی می باشند و یک تا دو سال بزرگتر و از جثه های بزرگ تری برخوردارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.