تیم ملی وزنه‌برداری به عنوان چهارم جهان رسید

۲۳فروردین۱۳،

 در این رده‌بندی تیم روسیه با ۴۸۶ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های مصر و قزاقستان به ترتیب با ۴۲۴ و ۴۱۶ امتیاز سکوهای دوم و سوم جهان را از آن خود کردند.

به گزارش فارس، به این ترتیب تیم ایران تنها با اختلاف ۲۰ امتیاز نسبت به مصر و ۱۲ امتیاز نسبت به قزاقستان از دستیابی به یکی از سکوهای نایب قهرمانی یا سومی رقابت‌های جهانی بازماند و جایگاه چهارم را به دست آورد.

با این نتیجه تیم وزنه‌برداری ایران به همراه روسیه، مصر، قزاقستان، رومانی، اندونزی، ارمنستان، ازبکستان و مکزیک هر دو سهمیه المپیک ۲۰۲۲ نوجوانان را نیز که در کشور چین برگزار می‌شود به دست آوردند.

رده‌بندی ۱۰ تیم برتر رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در زیر آمد است:

۱-روسیه با ۴۸۶ امتیاز

۲-مصر با ۴۲۴ امتیاز

۳-قزاقستان با ۴۱۶ امتیاز

۴-ایران با ۴۰۴ امتیاز

۵-رومانی با ۳۵۷ امتیاز

۶-اندونزی با ۳۵۰ امتیاز

۷-چین با ۳۵۰ امتیاز

۸-ارمنستان با ۳۴۱ امتیاز

۹-ازبکستان با ۳۳۸ امتیاز

۱۰-مکزیک با ۳۲۳ امتیاز

همچنین کمیته برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان در پایان این رقابت‌ها سیمون مارتیروسیان از ارمنستان را به عنوان بهترین وزنه‌بردار رقابت‌ها معرفی کرد.

مارتیروسیان در حالی با ۴۰۳ امتیاز عنوان بهترین وزنه‌بردار رقابت‌‌های جهانی تاشکند را به دست آورد که علیرضا سلیمانی با قهرمانی در دسته فوق سنگین می‌توانست این عنوان را از آن خود کند.

نماینده فوق سنگین کشورمان در رده‌بندی بهترین وزنه‌برداران ۳۹۱ امتیاز بعد از مارتیروسیان از ارمنستان، آلبرت لیندر از قزاقستان و ختاک خوگائف از روسیه در رده چهارم ایستاد.

در این رده‌بندی میلاد رشیدی با ۳۸۶ امتیاز هفتم است، علیرضا دهقان با ۳۸۱ امتیاز در رده نهم قرار دارد و امیر حسین فضلی هم با ۳۲۸ امتیاز در مکان سیزدهم قرار دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.