تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی

جام جم آنلاین: با برگزاری دیدارهای سخت و تماشایی مرحله یک چهارم پایانی، تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها مشخص شد.

در درون دروازه جیانلوئیجی بوفون توانست مهارهای خوبی را در بازی با انگلیس به اجرا بگذارد. از مهار ضربه هوایی گلن جانسون در جریان بازی گرفته تا مهار ضربه پنالتی اشلی کول که منجر به صعود تیمش به جمع چهار تیم برتر تورنمنت شد.

در خط دفاعی، گلن جانسون عملکرد خوبی داشت و چندین توپ آتزوری را مهار کرد. په په در خط دفاعی پرتغال هم منسجم بازی کرد و حتی اجازه نداد که جمهوری چک یک شوت در چارچوب داشته باشد. متس هوملز هم مدافع خوبی برای آلمان بود و در برد ۲-۴ تیمش مقابل یونان دراین مرحله تاثیرگذار ظاهر شد. آلبا هم چه در خط دفاع و چه در خط حمله، درجریان بازی تیمش با فرانسه فوق العاده بود.

ژابی آلونسو صدمین بازی ملی‌اش را با دو گل تماشایی و فرستادن اسپانیا به مرحله نیمه‌نهایی جشن گرفت. آندره آ پیرلو با کنترل توپی استثنایی درجریان بازی با انگلیس و زدن یک پنالتی چیپ، قدرتش را به اثبات رساند تا انگلیس از گردونه رقابت‌ها کنار برود. سامی خدیرا یکی دیگر از ستاره‌های تیم ملی آلمان در این مرحله بود که مقابل یونان توانایی‌هایش را به اجرا گذاشت.

درخط حمله مارکو رئوس و میروسلاو کلوزه، تاثیر ویران کننده‌ای در بازی با یونان داشتند و کریستیانو رونالدو در بازی با جمهوری چک ستاره شماره یک تیمش بود و تیمش را به جمع چهار تیم مرحله نهایی رساند. (سایت گل)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.