تیم منتخب هفته هجدهم سری آ ایتالیا

۴ م دیماه ،

 به نقل از سایت گل، در آخرین هفته از رقابت های سری آ در سال ۲۰۱۲، بازی های بسیار خوبی انجام شد. رم با پیروزی ۴-۲ مقابل میلان، بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته دارد و البته چند بازیکن که برای اولین به تیم منتخب هفته راه پیدا کردند.

علی رغم دریافت دو گل دیرهنگام، مائورو گویکوچه آ، دروازه بان اروگوئه ای رم، نمایش درخشانی در دیدار با میلان داشت. واکنش او مقابل ضربه الشعراوی، زمانی که رم ۱-۰ پیش بود، جریان بازی را به سود شاگردان زمن تغییر داد.

نیکلاس بوردیسو دیگر بازیکن درخشان رم در دیدار این هفه بود که علاوه بر به ثمر رساندن یکی از گل های تیمش رو یک ضربه سر خوب، در بیشتر دقایق بازی خط مهاجمان حریف را دفع کرد. آندریاس گرانکوئیست با نمایش خوبی که در خط دفاعی جنوا داشت، کمک کرد تا تیمش در دیدار با اینتر در سن سیرو به یک امتیاز حساس برسد. گونسالو رودریگس، مدافع فیورنتینا نیز در پیروزی ۳-۰ تیمش مقابل پالرمو نمایش تاثیرگذاری داشت؛ ضمن اینکه یکی از گل های بنفش ها را در دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. گوگلیلمو استانداردو آخرین گزینه خط دفاعی تیم منتخب هفته است که به خاطر بازی خوبش برای آتالانتا مقابل اودینزه، این جایگاه را به دست آورد.

بورخا والرو بار دیگر نمایش خوبی برای فیورنتینا ارائه کرد و کمک کرد تا آنها به رتبه سوم جدول برگردند. استبان کامبیاسو هم که با یک ضربه سر، اینتر را از یک شکست خانگی نجات داد، دیگر هافبک تیم منتخب است. دانیله ده روسی هم در دیدار این هفته نشان داد که چرا میلانی ها به دنبال به خدمت گرفتن او می باشند.

در خط حمله سه نفره تیم منتخب، دو بازیکن رم دیده می شوند. فرانچسکو توتی بار دیگر رهبر رم در پیروزی مقابل میلان بود. و اریک لاملا هم با ارائه یک نمایش درخشان و به ثمر رساندن دو گل، نشان داد که می تواند بازیکنی در کلاس جهانی باشد. در نهایت الساندرو ماتری، دو گلی که در دیدار جمعه شب به ثمر رسانده، نه تنها سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد، بلکه به کونته یادآوری کرد که شاید نیازی به خرید یک مهاجم جدید نداشته باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.