تیم منتخب هفته هفتم بوندس لیگا

  به نقل از سایت گل، چیزی بهتر از این برای بایرنی ها نمی توانست رخ بدهد پیروزی ۲ بر ۰ مقابل هوفنهایم و تساوی ۱ بر ۱ بوروسیا دورتموند مقابل هانوفر که موجب شد تا باواریایی ها با اختلافی ۹ امتیازی از رقیب صدرنشینی را حفظ کنند.

در دیگر بازی های این هفته شالکه توانست پس از دو تساوی با حساب ۳ بر ۰ مقابل ولفسبورگ به پیروزی برسد و هامبورگی ها نیز با تک گل مهاجم کره ای توانستند با پیروزی مقابل گروتر فورث صعود خود در جدول را ادامه دهند مطابق گذشته گل دات کام تمامی عملکردها را برای انتخاب بهترین استعدادها زیرنظر دارد.

دورتموند ممکن است در دو بازی متوالی پیروزی را در دقایق انتهایی با تساوی عوض کند اما رومان وایدنفلر نمایش خوبی مانند دیدار مقابل منچستر سیتی از خود نشان داد تا با مهارهای خوب خود بتواند حداقل امتیاز را برای دورتموند نگاه دارد.

هم بازی وایدنفلر در بوروسیا دورتموند، لوکاس پیسچک هم در فرم عالی ظاهر شد او در نیمه اول دیدار با هانوفر با یک تکل عالی توانست توپ را از خط دروازه بیرون بکشد هرچند که با برخورد به تیرک آسیب هم دید. این در حالی است که نیکول نووسکی گل دیرهنگام ماینتس را مقابل فورتونا دوسلدورف به ثمر رساند و بندیکت هوودس به مانند صخره ای در دفاع مرکزی شالکه ایفای نقش کرد و هیکو وسترمان نیز یکی از ارکان کلیدی موفقیت های اخیر هامبورگ بود. 

گلادباخی ها که فصل گذشته را با رتبه چهارم به پایان رسانده بودند نهایتا توانست نظم تیمی خود را بار دیگر بدست آورد و با حساب ۲ بر ۰ مقابل فرانکفورت به بپیروزی دست یابند. رهبری خط هافبک آن ها را در این دیدار هاروارد نوردوتی برعهده داشت. در حالی که میلان بادلج دیگر ستاره ی هامبورگ در دیدار گذشته بود.

خوان آرانگو یک گل استثنایی برای گلادباخ به ثمر رساند و لوئیس هولتبی با شماره ۱۰ در پیراهن شالکه درخشید و جای خالی رائول را برای آن ها پر کرد و فرانک ریبری بدور از نگرانی های ناشی از مصدومیت توانست دو گل بایرن را مقابل هوفنهایم به ثمر برساند تا باواریایی ها با خیالی آسوده صدرنشینی را ادامه دهند.

در نهایت مهاجم سابق تیم ملی آلمان اشتفان کیسلینگ هر دو گل بایرلورکوزن را در تساوی ۲ بر ۲ مقابل اشتوتگارت به ثمر رساند و فرم عالی خود در فصل جدید را ادامه داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.