تکان خوردن بازار تلفن همراه با اختصاص ارز مبادلاتی

۰۸ام بهمن ، موبنا- خبر تخصیص ارز مبادلاتی به واردکنندگان قانونی تلفن همراه بازار را تکان داده و قیمت‌ها با کاهش مواجه شدند.

روز گذتشه خبری مبنی بر تخصیص ارز مبادلاتی به واردکنندگان از سوی کارگروه تلفن همراه مجمع عالی واردات انتشار یافت که واکنش بازار را در پی داشته که سبب کاهش اندک قیمت ها در بازار شد.

به گفته یکی از فروشندگان بازار انتشار یافتن خبر تخصیص ارز مبادلاتی به واردکنندگان قانونی سبب افت قیمت پنج هزار تومانی تمامی گوشی‌های موجود دربازار شده است.

وی با اشاره به روند صعودی نرخ ارز که بهای تمامی گوشی‌های موبایل را در هفته‌های قبل با افزایش قیمت همراه کرده،‌ گفت: انتشار یافتن خبر تخصیص ارز مبادلاتی به واردکنندگان قانونی در بازار تلفن همراه سبب کاهش قیمت این کالای ارتباطی شده است.

این فعال بازار معتقد است در صورت تخصیص نهایی ارز مبادلاتی به واردکنندگان رسمی بهای این کالای ارتباطی به طور قطع با کاهش قیمت بیشتر همراه خواهد شد.

روز قبل رییس کارگروه تلفن همراه مجمع عالی واردات اعلام کرد که بر اساس مذاکرات صورت گرفته با نهادهای مسوول توسط این مجمع، تمامی واردکنندگان رسمی می‌توانند به دریافت ارز مبادلاتی مورد نیاز خود بپردازند.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.