تکذیب استعفا یکی از اعضای شورای نگهبان

به گزارش مهر، حسینعلی امیری عضو حقوقدان شورای نگهبان اظهار داشت: تا این ساعت از انتخابات بر حسب گزارش هایی که از سراسر کشور ارسال شده است کار خیلی خوب و به طور قانونی پیش می رود و مسئله خاصی گزارش نشده است.
وی اظهار داشت: نمایندگان نامزدها نیز در شورای نگهبان حضور دارند و قرار شد وسایل، ارتباطات و ابزار برای آن ها فراهم شود تا هر وقت ابهام و یا سوالی برای آن ها پیش آمد بتوانند با شورای نگهبان ارتباط بگیرند و هیچ منعی برای ارتباط کاندیداها وجود ندارد.
امیری در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما انتخابات دو مرحله ای است گفت: هنوز نمی شود پیش بینی کرد که آیا دو مرحله ای خواهد شد یا خیر. شورای نگهبان در هر حال خودش را برای مرحله دوم نیز آماده کرده است اما این به این معنا نیست که می توان پیش بینی کرد که انتخاب دو مرحله ای می شود.نمی توان پیش بینی کرد که انتخابات ریاست جمهوری دو مرحله ای می شود اما شورای نگهبان برای این امر آمادگی لازم را دارد.
وی در پاسخ به این سوال که در روزهای گذشته شایعه ای مبنی بر استعفای یکی از اعضای شورای نگهبان مطرح شده بود، آیا این موضوع صحت دارد و یا تکذیب می کنید؟، گفت: بنده خبر ندارم و چنین چیزی را نشنیدم و فرایند استعفا اعضا فرایند ویژه ای است تا الان هم اگر چنین موضوعی مطرح شده بنده تکذیب می کنم.

نوشته تکذیب استعفا یکی از اعضای شورای نگهبان اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.