تکذیب جلسه مشترک کارگزاران و مجمع روحانیون/هماهنگی اصلاح طلبان از اصولگرایان بیشتر است

یدالله طاهرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به اخباری مبنی بر برگزاری جلسه انتخاباتی حزب کارگزاران با مجمع روحانیون مبارز گفت: تاکنون کارگزاران هیچ جلسه انتخاباتی نداشته است و به صورت جدی وارد مباحث انتخاباتی نشده است.

وی ضمن رد برخی شایعات پیرامون حزب کارگزاران مبنی بر ایجاد دو دستگی میان طیف اصفهانی ها و طیف کرمانی ها گفت: کارگزاران تا کنون جلسات جدی برای انتخابات نداشته است که منجر به دو دستگی شود.

طاهرنژاد شورای هماهنگی اصلاحات را محور برنامه های انتخاباتی اصلاح طلبان معرفی کرد و افزود: تمام تصمیمات جریان اصلاحات برای انتخاباتی آتی تنها از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات صورت می گیرد و هر تصمیم و اقدامی که از سوی سایر گروه‌های اصلاح طلب برای انتخابات انجام شود باید در نهایت از کانال این شورا عبور کند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: فعالیت هایی که در اغلب گروهها و احزاب اصلاح طلب انجام می شود پراکنده است و این فعالیتها باید برای تصمیم گیری نهائی به شورای هماهنگی برود.

وی در عین حال در پاسخ به این سوال که با توجه به اقداماتی که برخی گروههای اصلاح طلب برای انتخابات انجام داده اند آیا هماهنگی در این جریان وجود دارد ؟ گفت: هماهنگی کامل در میان اصلاح طلبان وجود دارد حتی بیشتر از اصولگراها.

به گزارش خبرگزاری مهر، در برخی رسانه های خبری آمده است که در حزب کارگزاران سازندگی طیف اصفهانی ها با محوریت کرباسچی از گزینه محمد نجفی برای کاندیداتوری حمایت کرده و طیف کرمانی ها با همراهی حزب اعتدال و توسعه از کاندیداتوری اسحاق جهانگیری حمایت می کنند.

این در حالی است که محمد رضاعارف، حبیب الله بیطرف، مصطفی کواکبیان، کمال خرازی ، محمد نوری و حسین کمالی از دیگر گزینه هایی هستند که نامشان از سوی سایر گروههای اصلاح طلب برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.