تکذیب حذف ارز مرجع برنج و گوشت/ اعطای کارت اعتباری کالا قطعی نیست

۳۰م دیماه ،

arash khamooshi (18 of 24)-2.jpg

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تکذیب حذف ارز مرجع واردات برنج و گوشت گفت: هنوز هیچ تصمیم گیری قطعی دربارهٔ اعطای کارت اعتباری یا کارت کالا به اقشار کم درآمد گرفته نشده است.

مهدی غضنفری در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ بحث‌های مطرح شده در مورد حذف ارز مرجع واردات برنج و گوشت گفت: هیچ ارز مرجعی از جمله ارز مرجع واردات کالاهای اساسی مانند برنج و گوشت حذف نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری خبرنگار ایسنا دربارهٔ مباحث مطرح شده مبنی بر اعطای کارت اعتباری خرید کالا به اقشار کم درآمد اظهار کرد: انتشار یافتن چنین کارتی در حد یک پیشنهاد در جلسات کارگروه مشترک دولت و مجلس مطرح شده است اما هیچ تصمیم گیری دربارهٔ آن انجام نشده است.

غضنفری در پاسخ به سوال دیگری دربارهٔ توقف صادرات خودروی ایران به عراق عنوان کرد: مشکلاتی در مورد صادرات خودروی ایران به عراق به وجود آمده که در حال برطرف کردن‌ آن هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت دربارهٔ اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها نیز گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت مسوول چگونگی و باز توزیع سهم ۳۰ درصدی صنعت و تولید از درآمد اجرای فاز دوم شده است که براین اساس پیشنهادات مربوطه روز شنبه در جلسه کارگروه مشترک دولت ومجلس مطرح می‌شود.

وی افزود: براساس توافقات انجام شده قرار است هر بخش به همان میزان که در درآمد هدفمندی‌ یارانه‌ها سهم دارد در باز توزیع این درآمد نیز سهم داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.