تکذیب خبر آزادی بابک زنجانی

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
مدیرکل سازمان زندان‌های استان تهران تاکید کرد که بابک زنجانی در حال حاضر در بازداشتگاه اوین است و خبرها انتشار یافته مبنی بر آزادی وی صحت ندارد.

سهراب سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت بابک زنجانی، گفت: وی در حال حاضر در اوین به‌سر می‌برد و اتهامات وی در حال رسیدگی است.

بر اساس این گزارش، خبر بازداشت بابک زنجانی، عصر روز دوشنبه بر روی خروجی خبرگزاری‌ها قرا گرفت و حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا این خبر را تایید کرد.

وی در رابطه با سبب بازداشت بابک زنجانی، گفت: با توجه به این‌که پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است بیان سبب بازداشت بابک زنجانی ممنوع است.

در روزهای نخستین بازداشت بابک زنجانی یک عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد که کارگروه مشترکی متشکل از کمیته پیگیری‌کننده، کمیسیون اصل ۹۰،‌ وزارت اطلاعات،‌ دیوان محاسبات،‌ سازمان بازرسی و کارشناسان دستگاه‌های نظارتی به صورت هماهنگ این پرونده را رسیدگی خواهند کرد.

بابک زنجانی که نام او نخستین بار در مجلس از سوی رییس دولت پیشین با عنوان «ب.ز» مطرح شد در رابطه با فروش نفت از سوی زنگنه وزیر نفت به عدم پرداخت ۲٫۸ میلیارد دلار متهم شد. پس از آن نیز در رابطه با پرونده فساد مالی تامین اجتماعی به همراه سعید مرتضوی متهم پرونده کهریزک و سرپرست وقت سازمان مورد اتهام قرار گرفت. نام او همچنین در پرونده فساد مالی ترکیه مطرح شد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.