تکذیب خبر شرکت اساتید خارجی در فراخوان جذب هیأت علمی

اساتید خارجی نمی توانند در فراخوان جذب هیأت علمی شرکت کنند بلکه دانشجویان و تحصیل کردگان ایرانی که در خارج از کشور مشغول تحصیل هستند می توانند شرکت کنند.

محمد رضا مردانی، رئیس مرکز جذب اعضای هیأت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: دانشجویان و تحصیل کردگان ایرانی که در خارج از کشور تحصیل کرده اند و یا دانش آموختگانی که در دانشگاه های معتبر مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و درمان تحصیل کرده اند می توانند در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی شرکت کنند.

وی افزود: همچنین دانشجویان در حال تحصیل در مقطع دکتری که در خارج از کشور در حال تحصیل هستند نیز می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

مردانی تصریح کرد: فراخوان جذب اعضای هئیت علمی از ۲۰ شهریور ماه بوده که دانشگاه ها از ۱۱ تیر ماه نیازهای خود را در قالب رشته و گرایش تخصصی و محل جذب برای سایت مرکز جذب اعضای هیأت علمی بارگذاری می کنند.

* معاون آموزشی وزارت علوم براساس آمایش سرزمینی این نیازها را تعیین می کند

مردانی در ادامه گفت: این نیازها با هماهنگی معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، براساس سهمیه سالانه سال ۹۱ و براساس راهبردهای علمی و کاربردی کشور باید صورت گیرد که البته با هماهنگی برخی دیگر از مسئولان نیز باید انجام شود.

وی افزود: معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری بر اساس آمایش سرزمینی این نیازها را تعیین می کند.

مردانی تصریح کرد: بارگذاری مدارک بر روی سایت جذب اعضای هئیت علمی در ترم بهمن ماه سال ۹۱ این بارگذاری مدارک پیگیری می شود و نتایج آن متعاقبا اعلام می شود./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.