تکذیب درگذشت مهرداد میناوند/ آخرین روند درمان از زبان رئیس ICU

رئیس بخش ICU بیمارستان لاله تهران با بیان اینکه وضعیت مهرداد میناوند بسیار وخیم است از مردم خواست برای سلامتی این بازیکن اسبق تیم ملی دعا کنند.

دکتر امیرحسین لطفی رئیس بخش ICU بیمارستان لاله تهران در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت مهرداد میناوند، اظهار کرد: همه مردم ایران ارزشمند و سرمایه‌های ملی کشور محسوب می‌شوند و بنابراین اقدامات درمانی برای همه به یک شکل انجام می‌شود. آقای میناوند هم به سبب بیماری کرونا و طوفان التهابی که در بدنشان ایجاد شده، بیماریشان وخیم است و درگیری ریه زیادی دارند.

وی افزود: همه اقدامات پیشرفته درمانی طبق پروتکل‌های استاندارد وزارت بهداشت برای ایشان درحال انجام است اما طبیعتا به خاطر شدت بیماری ریوی که دارند وضعیت خوبی متاسفانه ندارند و درگیری ریه زیاد است. از نظر طبقه بندی وضعیت شان بسیار وخیم محسوب می‌شود.

دکتر لطفی در ادامه اضافه کرد: متاسفانه ایشان خیلی دیر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند و زمانی که مراجعه کردند درگیری ریه ایشان بیش از ۸۰ درصد بود و از طرف دیگر طوفان التهابی شدیدی در بدنشان به راه افتاده بود. لذا درمان‌ها سخت جواب می‌دهند و به همین خاطر درمانشان را وخیم و شاید بسیار وخیم کرده است. درمان‌ها درحال انجام است و به خاطر اینکه سطح اکسیژن بدنشان پایین است، ما با داروهای بیهوشی، او را بیهوش کرده‌ایم تا اکسیژن رسانی خون را بهتر انجام بدهیم و بتوانیم وضعیتشان را کمی کنترول کنیم. مثل همه بیماران از خدا می‌خواهیم که کمک کند تا درمان‌هایی که برای همه از جمله ایشان انجام می‌شود، موثر و مفید باشد.

او با رد شایعه فوت مهرداد میناوند که در شبکه های اجتماعی مطرح شده گفت: میناوند در قید حیات است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم عزیز می‌خواهم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و حتما ماسک بزنند و به کرات دست‌های خود را بشورند و فاصله فیزیکی را رعایت کنند و در صورت ابتلا حتما به پزشک مراجعه کنند و بیماری کرونا را جدی بگیرند و البته نباید از این بیماری ترس  داشته باشیم. از مردم هم می‌خواهم آرامش و متانت را حفظ کنند و از درست کردن حاشیه برای کادر درمان بپرهیزند چون همکاران ما برای همه مردم ایران زحمت می‌کشند و اینطور نیست که برای فردی استثنا قائل بشوند. هر فردی بستری بشود کادر درمان برای سلامتی آن فرد تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.