تکذیب نامه احمدی نژاد به مجلس

۱۷م دیماه ،

ساعاتی پیش، یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها اظهار داشت که رئیس جمهور با فرستادن نامه‌ای به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، خواستار حضور در مجلس شد.

تابناک: در حالی که دقایقی پیش، یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس از فرستادن نامه‌ای از سوی رئیس جمهور برای حضور در مجلس خبر داده بود، پیگیری‌ها حاکی از آن است که گویا رئیس جمهور چنین نامه‌ای به هیأت رئیسه نفرستاده است! منادی سپیدان در این باره توضیحاتی را در اختیار تابناک گذارده است.

ساعاتی پیش، یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها اظهار داشت که رئیس جمهور با فرستادن نامه‌ای به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، خواستار حضور در مجلس شد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس همچنین افزود: قرار بود رئیس‌جمهور این هفته در مجلس حاضر شود که با نامه‌ای که امروز به دست هیأت رئیسه رسید، حضور احمدی‌نژاد در مجلس به تعویق افتاده است؛ اما گویا رئیس جمهور هیچ گاه چنین نامه‌ای را به مجلس نفرستاده است.

خبرنگار تابناک در گفت‌وگویی تلفنی که با منادی سپیدان، یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس داشت، در این باره‌ پرسش‌هایی پرسید که این نماینده مجلس خبر فرستادن نامه از سوی رئیس جمهور به هیأت رئیسه را تکذیب و اظهار داشت که چنین نامه‌ای از سوی رئیس جمهور به مجلس فرستاده نشده است.

وی در این باره به خبرنگار ما گفت: نامه‌ای از سوی آقای فروزنده، معاون پارلمانی رئیس جمهور به مجلس فرستاده و در آن درخواستی برای برگزاری نشستی مشترکی میان رئیس جمهور و مجلس شده است.

همچنین وی در پاسخ به این پرسش تابناک که آیا این جلسه مشترک برگزار خواهد شد یا نه افزود: تا هنگامی که نامه‌ای از سوی رئیس جمهور فرستاده نشود، هیأت رئیسه هیچ پاسخی نخواهد داد.

آنچه از شواهد برمی‌آید، این که رئیس جمهور می‌خواهد با حضور در مجلس دربارهٔ اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها با نمایندگان ملت سخن بگوید؛ برنامه‌ای که دولت در پی اجرای آن است، ولی مجلس به سبب شرایط کشور با اجرای آن مخالفت می‌کند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.