تکذیب ورود “شیخ میانه‌رو” در فعالیت روشن انتخاباتی/ برخی با فرستادن “ناطق” به مرز اصلاح‌طلبی از حافظه تاریخی ملت چشم‌پوشی می‌کنند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر کسی بخواهد ناطق نوری را خط کشی کند و یا در مرز اصلاح‌طلبی بفرستد، چشم پوشی به حافظه تاریخی ملت ایران است.

“محمدرضا باهنر” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تعاملات ما با “ناطق‌نوری” ادامه دارد، اظهار داشت: ما با ناطق نوری تعامل خوبی داریم و با وی مذاکره می‌کنیم خیلی از این شایعات و حرف‌ها بیشتر شایعه است، اما از حضور وی ناامید نیستیم.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه تاکنون چراغ سبزی از سوی ناطق در فعالیت روشن انتخاباتی ندیده‌ایم، افزود: نمی‌خواهم بگویم منتفی است اما این که هم اکنون کسی بگوید ما راضی کرده‌ایم و ناطق می‌آید را هم تکذیب می‌کنم.

وی اضافه کرد: تعاملات ما برقرار است اگر یک زمانی ایشان راضی شود و قانع باشد در آن زمینه باید بحثی دیگر کرد.
  
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این سوال که شما ناطق را اصول‌گرا می‌دانید یا اصلاح طلب؟ گفت: وی قطعا جزء سرمایه‌های اصول‌گرای کشور است و خودش را هم یک اصول‌گرا می‌داند، البته طبیعی‌ست ممکن است به بعضی از رفتارهای ما نقد داشته باشند و آن سرجایش است و ما یک سری از آن نقدها را می‌پذیریم.
 
باهنر تأکید کرد: اگر کسی بخواهد ناطق نوری را دسته بندی و یا خط کشی کرده و یا وی را در مرز اصلاح‌طلبی بفرستد، چشم پوشی به حافظه تاریخی ملت ایران است.  

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سؤال که آیا محوریت اصلاح‌طلبان و کارگزاران را برای انتخابات مجلس می‌پذیرید یا خیر؟ گفت: این پرسش خود یک پاسخ است و من اصلا در این زمینه صحبت نمی‌کنم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا در انتخابات حضور خواهید یافت یا خیر،‌ تاکید کرد: «هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ام.»

به همین خاطر و براساس سخنان جدید این شیخ میانه‌رو که همه جریان‌های سیاسی قصد حفظ و حتی مصادره وی را به نفع خود دارند در آرزوی حمایت‌های این شخص از جریان سیاسی خود هستند. این در حالیست که وی در دانشگاه آزاد اسلامی در تهران گفته بود که پیشنهاد هاشمی را برای ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک را نپذیرفتم. باید منتظر ماند و دید که ناطق‌نوری در نهایت به کدام سمت خواهد رفت.؟!

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.