تکرار/آنچه میان محسن رضایی و جبهه ایستادگی درباره انتخابات گذشت

عضو جبهه ایستادگی گفت: جبهه ایستادگی خواستار حضور محسن رضایی در انتخابات است و در این باره پیشنهاداتی به وی داده‌ایم.

حسین کنعانی مقدم عضو جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ترکیب سیاسی انتخابات ریاست جمهوری آینده را از انتخابات مجلس متفاوت دانست و اظهار داشت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به تعداد نمایندگان و تنوع سیاسی مناطق مختلف کشور عمدتا رقابت‌ها به صورت محلی تعریف می‌شود.
 
وی ادامه داد: جریان‌های سیاسی در انتخابات مجلس به دنبال کسب بیشترین آرا هستند ولی در انتخابات ریاست جمهوری آرای تک تک افراد اهمیت به‌خصوصی می‌یابد.
 
عضو جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه باید رئیس جمهور آینده وجه‌ای ملی داشته باشد، گفت: رئیس‌جمهور آینده باید بتواند علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن جریان‌های سیاسی، آرای خاکستری را جذب و افراد را به عرصه حضور و مشارکت وارد کند.
 
وی  تاکید کرد: اصلاح‌طلبان پایگاه اجتماعی قابل توجهی ندارند و همچون انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقابت اصلی میان اصولگرایان شکل می‌گیرد.
 
*فعال شدن ستاد‌های انتخاباتی استانی جبهه ایستادگی
 
 کنعانی مقدم از برگزاری جلسات متعدد انتخاباتی در جبهه ایستادگی خبر داد و افزود: اعضای جبهه ایستادگی جلسات متعددی درباره بررسی کاندیداهای احتمالی برگزار کرده‌اند و ستادهای انتخاباتی استانی نیز فعال شده‌اند.
 
*پیشنهاد جبهه ایستادگی به محسن رضایی و پاسخ رضایی به آنان
 
وی با اشاره به پیشنهاد اعضای جبهه ایستادگی به محسن رضایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: جبهه ایستادگی خواستار حضور محسن رضایی در انتخابات است و در این باره پیشنهادی به وی داده‌ایم اما تاکنون به درخواست ما پاسخی نداده است.
 
عضو جبهه ایستادگی خاطر‌نشان کرد: در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری برنامه‌محوری حرف اول را می‌زند و هر گوهی که برنامه‌های خوبی را تدوین کند، می‌تواند موفق شود.
“انتهای پیام”/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.