تکرار/پیشنهاد عضو کارگزاران سازندگی درباره نحوه ورود به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی پیشنهاد کرد تا بزرگان اصولگرا و اصلاح‌طلب میدان را به نیرهای جوان بسپارند و خودشان مسئولیت نظارت و پشتیبانی را برعهده بگیرند.

مرتضی سجادیان در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، پیشنهادی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده ارائه داد و اظهار داشت: مطابق این پیشنهاد بزرگان هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب میدان را به نیروهای جوان بسپارند و خودشان هم مسئولیت نظارت و پشتیبانی را برعهده بگیرند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران‌سازندگی با اشاره به ضرورت تشکیل حزب‌فراگیر اصلاح‌طلبی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آتی گفت: منشور این حزب فراگیر باید بر مبنای منافع نظام باشد و منافع حزبی و شخصی در آن دخالتی نکند.

وی در تشریح بیشتر این حزب فراگیر گفت: حزب فراگیر باید در جهت حل مسائل و مشکلات مردم حرکت کند و بحث اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: تاکنون هیچ حزبی به صورت رسمی و علنی تشکیل جلسه انتخاباتی نداده و موضع‌گیری افراد شخصی بوده است.

سجادیان تاکید کرد: اگر مقام معظم رهبری این پیشنهاد را بپذیرند، شخصا در جهت اجری این طرح اقدام می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار عزت و آرامش هستند، ادامه داد: هیچ حزبی منشور و الفبای سیاست‌ورزی را رعایت نمی‌کند و بیشتر احزاب موسمی هستند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ضمن انتقاد از کارکرد احزاب در ایران، گفت: بحث اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است اما تاکنون هیچ حزبی برنامه‌ مدون و قابل اجرایی در جهت حمایت از اقتصاد مقاومتی ارائه نکرده است.

وی درباره برنامه‌های انتخاباتی کارگزاران‌سازندگی گفت: کارگزاران تاکنون وارد مصادیق بررسی کاندیداها نشده است اما اگر جلسه انتخاباتی از سوی کارگزاران برگزار شود نتایج و اخبار آن از طریق دبیرکل اعلام خواهد شد.

عضو حزب کارگزارن سازندگی خاطر نشان کرد: موضع گیری‌هایی که تاکنون در رسانه به نقل از کارگزاران مطرح شده در واقع اظهارنظرهای شخصی است اما کارگزاران  تاکنون موضع‌گیری رسمی درباره انتخابات نداشته است.

“انتهای پیام”/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.