تکرار روزهای طلایی یاهو

۳۱اردیبهشت، خبرگزاری‌ها- شرکت یاهو که به دنبال سوءمدیریت طی چند سال اخیر از فهرست ارزشمندترین شرکت های جهان خارج شده بود، مجدداً به این فهرست بازگشته است.

در میان شرکت های مختلف اپل کماکان برترین و ارزمندترین شرکت باقی مانده است و جایگاه فیس بوک هم در فهرست یاد شده نزول کرده است.

در حالی که یاهو در فهرست یاد شده رتبه ۹۲ را کسب کرده، اپل در صدر قرار دارد. یاهو آخرین بار در سال ۲۰۰۹ توانسته بود در این فهرست موسوم به BrandZ حضور یابد. ارزش یاهو بر طبق این لیست ۹٫۸۳ میلیارد دلار برآورد شده است.

برترین شرکت این فهرست یعنی اپل ارزشی برابر با ۱۸۵ میلیارد دلار دارد و گوگل با ۱۱۴ میلیارد دلار ارزش در رتبه دوم است. رتبه سوم در این فهرست متعلق به آی بی ام است و مایکروسافت امسال در فهرست ۵ شرکت برتر حضور ندارد. مایکروسافت با ارزشی برابر با ۶۹ میلیارد دلار در رتبه ۷ است.

در میان شرکت های مخابراتی AT&T با ۷۵ میلیارد دلار ارزش رتبه ششم را به خود اختصاص داده است و رتبه نهم به شرکت کارت اعتباری ویزا با ۵۶ میلیارد دلار ارزش رسیده است.

از جمله دیگر شرکت های فناوری که در میان برترین شرکت های جهان جای گرفته اند می توان به آمازون با رتبه ۱۴، سامسونگ با رتبه ۳۰، فیس بوک با رتبه ۳۱ و سقوط ۱۲ رتبه ای، بایدو با رتبه ۳۳ و ای بی با رتبه ۴۷ اشاره کرد. سامسونگ با صعود ۲۵ رتبه ای عملکرد قابل توجهی از خود نشان داده است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.