تکرار صندلی داغ؛ این بار به روایت ایسنا

داریوش کاردان در روزهای کرونایی سلسله گفت‌وگوهایی با هنرمندان حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد که گفت‌وگو با علی نصیریان به عنوان نخستین قسمت این برنامه توسط ایسنا منتشر شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سلسله گفت‌وگوهای تلفنی داریوش کاردان در ایام قرنطینه و کرونایی که به نوعی یادآور گفت‌وگوهای این هنرمندان در برنامه «صندلی داغ» است، حالا به بهانه دیگری انجام می‌شود تا شاید بتواند حال‌وهوای این روزهای مردم را در شرایط دشوار کرونا و ماندن در خانه تا اندازه‌ای تغییر دهد.

هر قسمت این برنامه که با همت پویش مشاهنر تولید می‌شود، در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منتشر خواهد شد. نخستین گفت‌وگوی کاردان با علی نصیریان انجام شد که نصیریان در این گفت‌وگوی نرم از اینکه چطور روزهای قرنطینه خانگی خود را سپری می‌کند، سخن گفت.

نصیریان در بخشی از صحبت‌های خود یادآور شد که دولت باید فکری به حال معیشت مردم کند و اجازه ندهد که شیوع ویروس کرونا در میان مردم بیشتر شود. نباید این موضوع را ساده گرفت.

پویش «مشاهنر» از حدود دو ماه پیش با شعار «کماکان در خانه می‌مانیم» همزمان با افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور آغاز شد و در جریان آن، جمعی از هنرمندان رشته‌های مختلف اعلام کردند برای مردمی که شرایط قرنطینه خانگی و سختی احتیاط در برابر شیوع ویروس کرونا را تحمل می‌کنند،به تولید و انتشار عام آثار هنری‌ می‌پردازند.

در ادامه می‌توانید گفت‌وگوی تلفنی داریوش کاردان با علی نصیریان را بشنوید:

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.