تکرار فتنه ۸۸ در مصر / موسوی مصر ادعای پیروزی کرد!

در حالی که همه شواهد از پیروزی قاطع محمد مرسی در انتخابات مصر حکایت می کند، رای بالا و نزدیک احمد شفیق با مرسی جدای از مشکوک بودن، سرآغاز یک فتنه و توطئه را هشدار می داد که احتمالا سرآغاز آن اتفاقی است که امروز ستاد انتخاباتی احمد شفیق آنرا کلیک زد./ ستاد انتخاباتی احمد شفیق اعلام کرد آمار ارائه شده از سوی محمد مرسی، گمراه کننده و نادرست است.

اگرچه مردم ایران فتنه ۸۸ را با سربلندی خاموش کردند اما مردم مسلمان مصر این روزها گرفتار فتنه های مکرری با برنامه ریزی دشمنان جهان اسلام روبرو هستند.

به گزارش سرویس بین الملل ممتازنیوز، در حالی که همه شواهد از پیروزی قاطع محمد مرسی در انتخابات مصر حکایت می کند، رای بالا و نزدیک احمد شفیق با مرسی جدای از مشکوک بودن، سرآغاز یک فتنه و توطئه را هشدار می داد که احتمالا سرآغاز آن اتفاقی است که امروز ستاد انتخاباتی احمد شفیق آنرا کلیک زد.

ستاد انتخاباتی احمد شفیق امروز مدعی شد نامزد این ستاد با بیش از ۵۱ درصد آرا رئیس جمهوری آتی این کشور است.

بنابرگزارشات مسئولان ستاد انتخاباتی شفیق لحظاتی پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی که شبکه العربیه و برخی دیگر از شبکه های مخالف انقلاب مصر آن را به طور مستقیم پخش می کرد، ادعا کردند نامزد آنها با کسب ۵/۵۱ درصد آرای رای دهندگان مصری، پیشتاز و رئیس جمهوری آتی مصر است.

ستاد انتخاباتی احمد شفیق اعلام کرد آمار ارائه شده از سوی محمد مرسی، گمراه کننده و نادرست است.

یکی از مسئولان ستاد انتخاباتی نامزد وابسته به رژیم سابق مصر در عین حال اعلام کرد نتایج درست انتخابات ریاست جمهوری، پنجشنبه این هفته اعلام خواهد شد.

این ادعا در حالی مطرح می شود که ستاد انتخاباتی محمد مرسی از پیروزی وی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر خبر داده بود و برخی گزارشات از احتمال کودتاه توسط شورای عالی نیروهای مسلح مصر با توافق و همکاری آمریکا خبر دادند و از طرفی رژیم صهیونیستی پس از انتشار خبر پیروزی مرسی نیروهایش را در مرز مصر مستقر کرده است.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.