تکریم خانواده شهدا تعظیم از خود گذشتگی شهیدان است

ˈسیدمحمد موسوی زادهˈ روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهیدان احمد میرحاج و حمیدرضا اسفنجانی از شهدای منتسب به این شرکت با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا ادای دین به مقام شامخ شهیدان است گفت: تکریم خانواده شهدا، تعظیم از خود گذشتگی و ایثار است و فداکاری برای بقا و ادامه حیات هر جامعه ای ضرورت دارد .

وی با بیان این که شهدا یک کار جاودانه و تاریخی کرده اند افزود: یاد و خاطره شهیدان هرگز محو نمی شود و فداکاری شهدا باید سرلوحه اعمال ما باشد و در راستای آرمانهای مقدس شهیدان یک عامل موثر باشیم.

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه شهیدان پرچمدار و طلایه دار حرکتهای انقلاب هستند اظهار داشت : سمبل و پیشقراول انقلاب اسلامی ایران شهدا هستند و تکریم عزیزانی که جان خود را در راه حق و حقیقت فدا کرده اند پاسداشت ارزشها به شمار می رود.

حجت الاسلام ˈقدرت ا… قنبریˈ مسوول دفتر فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان نیز

با بیان اینکه مقام شهدا و خانواده شهیدان در جایگاه بسیار والایی قرار دارد گفت: خون شهدا موجب بیداری اسلامی و جهانی شده و اگر عزت، سربلندی و پیشرفتی در هر زمینه ای وجود دارد از برکت خون شهدا است.

این دیدار همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور اعضای شورای فرهنگی شرکت توزیع برق استان برگزار و از خانواده معظم شهیدان تجلیل شد.ک/۲

۵۹۹/۶۰۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.