تکلیف بازگشت فرهاد از زبان فرزاد مجیدی

۲۶م آذر ،

«اگر بدانم با آمدنم به استقلال حتی یک هوادار خوشحال می‌شود، تردیدی برای بازگشتم به استقلال نخواهم داشت» این نقل قولی است که فرزاد مجیدی از زبان برادر بزرگترش عنوان می‌کند.

ممتازنیوز: «اگر بدانم با آمدنم به استقلال حتی یک هوادار خوشحال می‌شود، تردیدی برای بازگشتم به استقلال نخواهم داشت» این نقل قولی است که فرزاد مجیدی از زبان برادر بزرگترش عنوان می‌کند.

12-395.jpg

 شنبه شب فرزاد مجیدی به نمایندگی از برادرش به دیدار علی فتح‌الله‌زاده رفت تا نظر رسمی باشگاه استقلال را برای بازگشت فرهاد بررسی کند. فرزاد مجیدی جزئیات بیشتری از صحبت‌هایش را با مدیرعامل باشگاه استقلال رسانه ای کرد.

* ظاهرا دیشب با آقای فتح‌الله‌زاده دیدار ‌کرده‌اید.

– بله. دیشب جلسه‌ای با حاج آقا داشتم و صحبت‌های مقدماتی فراهم شد و منتظریم تا فرهاد به تهران برگردد و صحبت‌های نهایی را خود او با مسئولان باشگاه انجام دهد.

* پس با این شرایط بازگشت برادرتان به استقلال از نیم فصل قطعی به نظر می‌رسد.

– خودم به عنوان یک استقلالی دوست دارم فرهاد بار دیگر به استقلال برگردد. صحبت‌هایی هم که شب قبل انجام گرفت بر همین محور بود که فرهاد به استقلال برگردد.

* نظر فرهاد دربارهٔ بازگشتش به استقلال چیست؟

– باید منتظر بازگشت او به تهران باشیم، اما فرهاد به من گفته اگر بداند با بازگشتش به استقلال حتی یک هوادار این تیم خوشحال می‌شود تردیدی در بازگشتش به استقلال نخواهد داشت. او گفته هر کمکی که از دستش بر بیاید برای استقلال و هوادارانش انجام خواهد داد. 

ایسنا


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.