تکلیف تیم ملی فرنگی به زودی مشخص می گردد /به سادگی نمی توان از کنار اسم محمد بنا گذشت

۱۶م اسفند ،

نایب رئیس فدراسیون کشتی کشورمان گفت:به طور حتم طی روزهای آتی پیرامون تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان تصمیم گیری لازم اتخاذ خواهد شد.

 

حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:پس از بازی های المپیک ۲۰۱۲ و آن نتیجه درخشان توقعات از این رشته بسیار بالا رفته است.

وی ادامه داد: پس از آنکه محمد بنا مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی تصمیم گرفت تا در کنار تیم ملی نباشد با توجه به نزدیکی مسابقات جام جهانی تهران قرار بر این شد که دستیاران وی  تیم را در این رقابتها همراهی کنند که الحق و الانصاف  نتیجه قابل قبولی نیز گرفتند.

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که چرا ایرج اسفندیاری فر و رسول جزینی از سمت خود کناره گیری کردند گفت: به هر حال با کناره گیری رسمی محمد بنا با درایت رسول خادم  قرار شد  جزینی و اسفندیاری فر همچنان برای حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا به کار خود ادامه دهند که گویا بنا به دلایلی آنها نیز تصمیم گرفتند که فعلا در کنار تیم نباشند.

وی دربارهٔ این سوال که آیا بلاتکلیفی به کشتی فرنگی ضربه نخواهد زد اظهار داشت: صدردرصد یکی از مهترین عواملی که سبب خواهد شد هر تیمی دچار مشکل شود عدم برنامه ریزی ودر واقع همان بلاتکلیفی است به همین سبب هرچند اعتقاد داریم کادر فنی تیم ملی در مسابقات جام جهانی در شرایط کنونی می توانست به کشتی فرنگی کمک کند اما از آنجا که مسابقات قهرمانی آسیا اواخر فرودین ماه برگزارخواهد شد به طور حتم طی روزهای آتی از سوی مدیریت تیم های ملی بهترین تصمیم درمورد تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گرفته خواهد شد.

رنگرز دربارهٔ این که چرا باوجود استعفای محمد بنا هنوزاز وی به عنوان سرمربی تیم ملی فرنگی نام برده می گردد گفت: باید قبول کنیم که موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی ایران در چند سال قبل حاصل تلاش بی وقفه وشبانه روزی محمد بنا و همکارانش بوده به همین سبب به سادگی نمی توان از کنار اسم این مربی پرافتخار گذشت ودر نهایت نیز هنوز امیدواریم وی به تیم ملی برگردد.

دارنده مدال برنز جهان درپاسخ به این سوال که چرا لیگ فرنگی برنامه ریزی مناسبی ندارد عنوان کرد: به هرحال با توجه به این که چند سالی در برگزاری لیگ فرنگی وقفه داشتیم ،تمام تلاش فدراسیون این بود که امسال هر طور شده در کنار لیگ آزاد لیگ فرنگی راهم داشته باشیم ،قبول داریم برگزاری این مسابقات به صورت منقطع شیوه ای مناسبی نیست اما با توجه به برنامه های تیم ملی بهترین راهی که می توانستیم لیگ فرنگی را نیز برگزار کنیم همین روش بود.

وی دربارهٔ این که چرا ساعت برگزاری مسابقه بین دو تیم پرسپولیس تهران و فولاد ماهان سپاهان به یکباره وبدون اطلاع رسانی تغییر کرد نیز گفت: طبق برنامه هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی بین دو تیم تهرانی و اصفهانی قراربود پس از اذان مغرب انجام شود اما با توجه به این که می خواستیم از ظرفیت پخش مستقیم  استفاده کنیم چند ساعت قبل از مسابقه اعلام شد که ساعت ۱۷ تنها ساعتی است که می توان این دیدار را به صورت زنده پخش کرد واز آنجا که فرصت چندانی نبود متاسفانه اطلاع رسانی لازم صورت نگرفت./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.