تکمیل خط ۷ مترو در صورت تامین اعتبار

جام جم آنلاین: مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث خط شش و ۷ مترو با سرعت پیگیری می شود، گفت: در صورت تخصیص اعتبارات لازم امسال می توانیم بخشی از خط ۷ مترو تهران حدفاصل بزرگراه شهید نواب صفوی تا پارک گفت‌وگو را تکمیل و آماده بهره برداری کنیم.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، هابیل درویش با بیان مطلب فوق، اظهارداشت: عملیات عمرانی احداث خطوط ۶، ۷ و ۳، همزمان دنبال می شود که بهره برداری از بخشی از خط ۳، امسال صورت خواهد گرفت و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز بخشی از خط ۷ مترو تهران نیز تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: خط ۶ مترو تهران از دیگر خطوط مهمی است که از مشیریه آغاز شده با عبور از خیابان ۱۷ شهریور، میدان خراسان ، میدان شهدا و… ادامه مسیر می دهد. بهره برداری از این خط نیز در سال های آتی محقق خواهد شد تا گامی دیگر به سمت تکمیل شبکه خطوط مترو برداشته شود.

مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه تصریح کرد: احداث خط ۳ مترو تهران از کمربندی آزادگان تا چهارراه ولیعصر (عج) هم با ۱۲ کیلومتر و ۱۰ ایستگاه در برنامه امسال قرار دارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.