تکمیل نخستین پارکینگ طبقاتی ورودی غربی پایتخت

تکمیل نخستین پارکینگ طبقاتی ورودی غربی پایتخت

عصر خودرو : شهردار منطقه ۹ با اشاره به طرح های مشارکتی بخش خصوصی و شهرداری از تکمیل نخستین پارکینگ طبقاتی منطقه با پایان نماسازی و نصب تجهیزات در ۵ طبقه و با ظرفیت ۹۱۲ خودرو در نیمه اول تابستان خبر داد.

به نقل ازممتازنیوز، نصراله آبادیان با بیان اینکه مجتمع تجاری، خدماتی و پارکینگ طبقاتی ابریشم در ۵۴ هزار متر مربع در ابتدای بلوار استاد معین قرار دارد افزود: هم اکنون بخش پارکینگ این مجموعه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد:‌ این پارکینگ در ۵ طبقه گنجایش ۹۱۲ خودرو را دارد که طبقات سوم تا پنجم آن با ظرفیت ۴۹۲ خودرو برای عمومی شهروندان در نظر گرفته شده و طبقات اول و دوم آن با ظرفیت ۴۲۰ خودرو به بخش خصوصی اختصاص یافته است.

آمرکعبی فر قائم مقام شهردار منطقه ۹ ادامه داد: در مورد سایر بخشهای مجموعه می توان به تالارهای پذیرایی و واحدهای مجموعه اشاره کرد که به مرور زمان و در مراحل بعدی تکمیل و پارکینگ اختصاصی برای این بخشها نیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به کاهش ترافیکی خیابان آزادی و استاد معین و تأثیر گذاری مثبت این پروژه در محدوده،‌ خاطر نشان کرد: با توجه به قرار داشتن خط مترو و گذر اتوبوس های تندرو از خیابان آزادی و حجم تردد زیاد شهروندان، وجود پارکینگ طبقاتی سبب می شود تا شهروندان وقت زیادی را برای یافتن محل پارک خودرو صرف نکنند.

سه شنبه ۱۳ تیر   ۹:۴۱


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.