تکنیک های آرایشی برای خانمهای عینکی

گردآوری توسط گروه خانواده ممتازنیوز

زنان عینکی, آرایش خانمها

تکنیک های آرایشی برای خانمهای عینکی

اگر شما هم جزو آن دسته از خانمهایی هستید که عینک میزنید بهتر است از این مطلب استفاده کنید. حتی خانمهایی که از عینک استفاده میکنند نیز میتوانند با استفاده از ترفندهای مناسب آرایشی چهره ای زیبا و قابل و توجه داشته باشند.

تمرکز روی چشمها: عینک بخش زیادی از چشمهای شما را پوشش میدهد و اگر میخواهید مطمئن شوید چشمان شما از پشت شیشه عینک جذابیت خود را دارد میتوانید بیشتر تمرکز خود را روی چشمها قرار دهید. بر خلاف باور عموم که میگویند آرایش پشت عینک دیده نمیشود شما میتوانید استفاده از خط چشم ضخیم و فر مژه و ریمل حجم دهنده به چشمانتان جلوه بیشتری دهید.

آرایش کمتر پلکها: از آنجاییکه عینک پلکها را تا حد زیادی میپوشاند، نباید نگران استفاده از سایه چشم باشید. اگر تاکید دارید که حتما آرایش پلک داشته باشید میتوانید یک رنگ خنثی را به عنوان سایه استفاده کنید.

نگاه دیگران را روی نقطه دیگری متمرکز کنید: اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که از عینک زدن خجالت میکشند. سعی کنید با تکنیکهای آرایشی نگاه دیگران را به نقطه دیگری در صورتتان هدایت کنید. برای این کار آرایش لبها مناسب ترین گزینه است. استفاده از رژهای صورتی، قرمز و بنفش میتواند به شما کمک کند.

حالت ابروهایتان را درست کنید: ابروهای خوش حالت و خوش فرم مکمل خوبی برای چشمهاست. کسانیکه عینک میزنند با اصلاح درست ابروها موقعیت خوبی به چهره خود میدهند. با استفاده از مداد ابروی مناسب آرایش خوبی برای ابروهای خود فراهم کنید.

انتخاب صحیح رنگ و مدل عینک: نیازی نیست که شما با یک آرایش غلیظ صورت خود را جلوه دهید. گاهی قاب عینکهای رنگی و یا عینکهای مدل داری که به فرم صورت شما می آید خود باعث زیباتر شدن شما میشود.
منبع: پرداد


مجله اینترنتی ممتاز » آرایش و زیبایی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.