تکواندوکاران نوجوانان ایران حریفان خود را در مسابقات قهرمانی آسیا شناختند

۲۹خردادماه،

نوجوانان تکواندوکار ایران حریفان خود را در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی شناختند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا در اندونزی قرعه کشی شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

طبق برنامه زمان بندی شده برگزاری مسابقات، امروز (جمعه) ایران در بخش پسران سه نماینده در اوزان ۴۵ – ، ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم دارد.

اصلانی، رجبی و اینانلو سه نماینده ایران در روز اول می باشند که طبق برنامه در وزن ۴۵ – کیلوگرم محمد اصلانی با “ختری” مبارزه خواهد کرد. در وزن ۷۸- کیلوگرم سعید رجبی با “فیلیپه” از فیلیپین روبرو خواهد شد. در وزن ۷۸+ کیلوگرم محمدرضا اینانلو با نماینده چین تایپه مبارزه خواهد کرد.

فردا (شنبه) نیز ایران سه نماینده خواهد داشت که اوزان ۵۱- ، ۵۹- و ۶۸- کیلوگرم روی شیاپچانگ می‌روند. در وزن ۵۱ – کیلوگرم جواد امیری در دور اول استراحت خواهد کرد.

در وزن ۵۹ – کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی هم با استراحت روبرو شده است. در وزن ۶۸- کیلوگرم هم رامین حسین قلی زاده در دور اول با عالیخانف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

در آخرین و سومین روز این رقابت‌ها یکشنبه (دوم تیر)، تیم ایران چهار نماینده خواهد داشت که در وزن ۴۸- کیلوگرم سید عباس صادقی تبار با نماینده اندونزی مصاف خواهد کرد.

در وزن ۵۵- کیلوگرم فرزان عاشورزاده با کریستوفر منصور از لبنان روبرو می‌شود. در وزن ۶۳ – کیلوگرم عارف حق نیاز با دیانگو از اندونزی مبارزه می‌کند و در وزن ۷۳- کیلوگرم دانیال صالحی مهر با تکواندوکاری از ویتنام روبرو می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.