تکواندو قهرمانی دانشجویان جهان ؛ ایلخانی برنز گرفت ، صفری باخت

دوشنبه ۸ خرداد – ۰۵:۲۵:۴۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – دومین روز از رقابت های بخش مبارزه دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی دانشجویان جهان با کسب یک نشان برنز برای ایلخانی تکواندوکار وزن ششم کشورمان پیگیری شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، دومین روز از برگزاری رقابت های بخش مبارزه و چهارمین روز از دیدارهای دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی دانشجویان جهان که در کره جنوبی در جریان است با کسب یک نشان برنز نماینده کشورمان در وزن ششم و حذف صفری ورزشکار وزن دوم ادامه یافت.
در این رقابت ها که با حضور ۵۴ کشور از جمعه پنجم خرداد در پوچان آغاز شده است در وزن ششم مبارزه صبح امروز بهزاد ایلخانی تکواندوکار کشورمان در نخستین قرعه مقابل ورزشکاری از روسیه به برتری رسید. ایلخانی در دور دوم با برتری مقابل نماینده استرالیا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد اما در این مرحله با مغلوب شدن برابر نماینده کشور میزبان به نشان برنز قناعت کرد.
در ادامه مسابقات امروز رضا صفری نماینده کشورمان در وزن دوم در بازی اول با نتیجه ۱۲ ـ ۱۰ برابر نماینده ژاپن تن به شکست داد و از دور رقابت ها حذف شد.
پیش از این کاروان ایران در بخش مبارزه صاحب ۲ نشان طلا و در بخش پومسه صاحب چهار مدال نقره انفرادی و تیمی شده بود.
فردا سه شنبه و در ادامه این دوره از مسابقات فرزاد عبدالهی در وزن پنجم در قرعه اول به مصاف نماینده فنلاند می رود و جلال خدامی در وزن هشتم به مصاف تکواندوکاری از کشور مکزیک می رود.
دوازدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی دانشجویان جهان ۵ تا ۱۰ خرداد در پوچان کره جنوبی و با حضور ۵۴ کشور برگزار می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۸۱۷۲۵۴۷۶۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.