تکیه بر دانش و بینش داخلی عامل مقاومت در برابر تحریم ها بوده است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با تأکید براینکه بهترین داشته و ظرفیت داخلی اتحاد بین مردم، مسئولان و جوانان است، گفت: آنچه در پیشرفت کشور همیشه به ما کمک می‌کرد که تحریم‌ها را دور بزنیم و یا کاهش دهیم تکیه بر دانش و بینش داخلی بوده است.

“محمدحسین پرکره” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،  با بیان اینکه قشر دانشجو با بهره‌گیری از پتانسیل داخلی در عرصه‌های مختلف توانست بسیاری از مشکلات را پشت سر بگذارد، گفت: جنبش دانشجویی باید بتواند محرک اجتماع باشد و با نگاهی خاص به کاستی‌ها پرداخته  و در جهت پیشرفت حرکت کند.
 
وی با اشاره به پشت سر گذاشتن ۳ دهه از انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: پس از فتنه ۸۸ فشار و تحریم‌ها بیشتر شد اما آنچه در این روند همیشه به ما کمک می‌کرد که تحریم‌ها را دور بزنیم و یا کاهش دهیم تکیه بر دانش و بینش داخلی بوده است.
 
قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی تصریح کرد: در دفاع مقدس از ۱۷ ملیت اسیر گرفتیم و این یعنی با بیشتر جهان در جنگ بودیم ولی با تکیه بر داشته‌های داخلی و اتحاد بین مردم توانستیم مقابل همه تهاجم‌ها ایستادگی کنیم.
 
پرکره با تأکید براینکه بهترین داشته و ظرفیت داخلی اتحاد بین مردم، مسئولان و جوانان است، خاطرنشان کرد: قشر دانشجو همیشه در رأس پیکان جامعه است و می‌تواند پل ارتباطی بین مسئولان و مردم باشد و حرف آنها را به یکدیگر منتقل کند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.