”تکیه بر دیوار نمناک” در مولوی

۲۸اردیبهشت،

نمایش ˝تکیه بر دیوار نمناک˝ که اثر مشترک غلامحسین دولت‌آبادی و آراز بارسقیان و کارگردانی غلامحسین دولت آبادی است، از اول خردادماه در سالن اصلی تئاتر مولوی اجرا می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، داستان این نمایش دربارهٔ ۱۰ سال از زندگی حسن گلشن، کارگردان تئاتر است که در مسکو تحصیل کرده و در سال ۱۳۱۸ با ورودش به ایران تمام سعی و تلاش و انرژی خود را برای اجرای تئاتر و ایجاد یک نظام آموزشی درست در این رشته می‌گذارد. این داستان تا سال ۱۳۲۷ ادامه دارد. اوضاع اجتماعی و سیاسی آن دوران با تغییرات عمده ای همراه است، به طوری که زندگی گلشن و اطرافیانش همیشه و در همه حال در خطر از بین رفتن و به فراموشی سپرده شدن قرار می گیرد و …

مزدک رستمی، پویان یحیی‌پور، شیوا اردویی، ندا شامی‌نوری، اشکان مهری،‌ وحید جباری، امیر عدل پرور، رویا امینیان و میثم عباسی، حمید رضازاده، کوهزاد کنعانیان، پیمان محسنی، مصطفی ساعدی و زهرا قربانخانلو بازیگران این نمایش می باشند.

طراحی صحنه و لباس این نمایش نیز به عهده وحید لاری است و یاسین محمدی به عنوان عکاس و طراح پوستر و بروشور با گروه همکاری می کند.

“تکیه بر دیوار نمناک”، زمستان پیش نیز در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ایران به صحنه رفت و با استقبال تماشاگران مواجه شد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.