تک آهنگ شنیدنی «هوس» شهرام شکوهی منتشر شد

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: تازه ترین اثر شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ ایران با نام «هوس» و به صورت تک آهنگ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، ملودی و ترانه این قطعه توسط شهرام شکوهی ساخته و سروده شده و حسین کاشانیان و گرشا رضایی هم تنظیم کننده قطعه «هوس» بوده اند.

لازم به ذکر است که شکوهی درباره انتشار این قطعه در یادداشتی که بر روی صفحه شخصی خود نگاشته، آورده است: «این کار بنام هوس پارسال به دوستی واگذار و خوانده شد، متاسفانه شخصی با نیت نه چندان درست چند روز پیش با میکس صدای شاهد بنده و خواننده اثر آنرا تبدیل به فیت و در اختیار چند سایت قرار داد، از آنجائی که بنده به دلیل نوع قراردادم عجالتاً قادر به ارائه اثر دو صدائی نیستم و برای جلوگیری از مشکلات بعدی ناچاراً این کار را با صدای خودم پخش کردم تا از تبعات بعدی آن چه برای خودم و چه برای خواننده دیگر جلوگیری کنم. از سایتهای عزیزی هم که این کار را بصورت دو صدائی گذاشتند خواهش میکنم که آنرا با همین کار تک صدا جایگزین کنند.»

در ادامه می توانید این تک آهنگ شنیدنی را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان به صورت آنلاین بشنوید و دانلود نمایید.

قطعه «هوس» را آنلاین از موسیقی ایرانیان بشنوید:

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir

موسیقی ایرانیان

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مانیا:

    ولی ۲ صدا قشنگ تره من شنیدم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.