تگرا ۴i انویدیا معرفی شد

ممتازنیوز:

2

شرکت انویدیا محصول جدید خود با نام تگرا ۴i را معرفی نمود. این محصول جدید دارای LTE Onboard بوده و از گرافیکی با ۶۰ هسته بهره می برد. تگرا ۴i قبلا با نام پروژه Grey شناخته می شد.

تگرا ۴i جدید در مقایسه با چیپ ست های ۴ هسته ای مجهز به LTE  کوالکام دارای نصف اندازه می باشد. در عین حال این تراشه دارای پروسسور ۴ هسته ای A9 R4 است که میتوانند تا کلاک ۲.۳ گیگاهرتز پردازش کنند. انویدیا از یک پردازشگر A9 به جای A7 جدید استفاده نموده است. اما نکته مهم اینجاست که A9 با تنظیمات R4 دارای ۱۵ تا ۳۰ درصد کارایی و بازدهی بیشتری نسبت به مدل استاندارد A9 می باشد. انودیا با استفاده از A9، آن را بیشتر شبیه به تگرا ۳ می کند تا تگرای ۴. بنظر می رسد کمپانی انویدیا واقعا به قدرت و کیفیت تگرا ۴i می بالد.

در مورد انرژی مصرفی آنها این را بدانید که هسته پنجم در پردازشهای سنگین به ۴ هسته دیگر کمک می کند تا در نهایت فشار کمتری به وجود آید و انرژی کمتری مصرف گردد و مطمئنا اندازه کوچکتر نیز انرژی کمتری را مصرف می کند و باعث کم شدن ضخامت محصولات خواهد شد.

شرکت انویدیا در مورد تاریخ عرضه این چیپ ست اینطور اعلام نمود که در سه ماهه اول ۲۰۲۴ این محصول وارد بازار می گردد چرا که تولید آن از سه ماهه سوم ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. شرکت انویدیا همچنین Phoenix reference smartphone design  که از تگرا ۴i بهره می برد را نیز به نمایش گذاشت که ضخامتی ۸ میلی متری ، صفحه نمایش ۵ اینچی فول اچ دی و LTE از مشخصات بارز آن بود.

phonearena


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.