تیانا و ماکسیما به پیشواز سران غیرمتعهدها می رود

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد محصولات تیانا و ماکسیما شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا، این محصولات به عنوان خودروهای حامل سران مدعو در اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران برگزیده شده است.

تیانا و ماکسیما به پیشواز سران غیرمتعهدها می رود

به گزارش دنیای خودرو به نقل از موج، خودرو تیانا و ماکسیما از محصولات گروه نیسان شرکت پارس خودرو است که با توجه به کیفیت برتر و ایمنی بسیار بالای آن در اجلاس عدم تعهد به کار گرفته خواهد شد.
خودرو لوکس و پرتوان تیانا پارس خودرو باکیفیت ترین خودروساز کشور، با حجم موتور ۲٫۵ لیتری، قدرت موتور پیشرفته و حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت، شتاب گیری بی نظیری به هنگام رانندگی دارد.
این خودرو علاوه بر زیبایی ظاهری با بهره مندی از تجهیزات مدرنی همچون سان روف(سقف شیشه ای)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دو ناحیه دمایی، کیسه های هوای جلو، جانبی و پرده ای و سیستم کنترل سرعت، دارای امکانات فنی انحصاری همچون سیستم انتقال قدرت CVT و سیستم کنترل دینامیکی VDC است که سیستم انتقال قدرت این خودرو، عملکرد بسیار نرم و یکنواخت آن را برای سرنشینان به همراه دارد تا در حین رانندگی آرامش کاملی را برای آنان به ارمغان آورد.


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.