تیتر تحریفی رویترز از بیانات رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای

تاریخ انتشار: ۳۰ March 2016 | 4:20 pm

رهبر: امروز هم روزگار موشک است و هم مذاکره

رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مداحان و ذاکران: امروز هم روزگار موشک است و هم مذاکره و در سطح مسائل جهانی با گفت وگوی سیاسی موافقم.

رویترز صحبت های رهبر را تحریف کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (چهارشنبه) در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در دیدار جمعی از مداحان و ذاکران، بیان مباحث کاربردی از زندگی اهل بیت (علیهم السلام) را موجب عمق یابی و تأثیرگذاری بیشتر مداحی ها خواندند و با اشاره به استفاده مستمر دشمنان از همه ابزارها برای مقابله با ملت ایران و نظام اسلامی تأکید کردند: در روزگار پیچیده امروز و فردا، باید از همه ابزارهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دفاعی، برای تقویت جایگاه ایران استفاده کنیم.

ایشان با تبریک عید ولادت حضرت صدیقه کبری(س)، مداحی و ذاکری اهل بیت را، افتخار خواندند و افزودند: پدیده مداحی و نغمه سرایی به این عمومیت و عمق معانی، از اختصاصات جامعه شیعی است و جا دارد دانشجویان و پژوهشگران درباره راههای علمی گسترش و عمق یابی این پدیده کار کنند.

تیتر تحریفی رویترز از بیانات رهبر انقلاب که با اعتراض روبرو شد: کلید آینده ایران در دست موشکهاست نه گفت و گو/ این در حالی است که رهبری فرمودند هم موشک هم گفت و گو

rahbar-19-27.jpg

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.