تیتو و اتخاذ تصمیمی برخلاف گواردیولا

اولین کار برای شروع فصل جدید، پشت سرگذاشتن تستهای پزشکای است و بعد از آن جلسات تمرینی، دو بار در روز، در شهرک ورزشی سن خوان دسپی دنبال خواهد شد.

پپ گواردیولا، مربی سابق بارسلونا تابستان گذشته و در آمریکا، در مقر آخرین کمپ تمرینی تابستانی تیمش اعلام کرده بود:« دیگر اردوی پیش فصل نخواهیم داشت و اردوهایمان را درسفرها برگزار می کنیم.»

فصل پیش،بارسا با پپ به واشنگتن، میامی و دالاس سفر کرد و با وجودی که این سفرحدود ۶ میلیون یورو هزینه دربرداشت، ولی گواردیولا تمایل زیادی به انجام این کار داشت.

اما اکنون و باکنار رفتن پپ گواردیولا، اوضاع به نحو دیگری دنبال خواهد شد. در نبود پپ، تیتو ویلانووا، میراث دار، مربی جوان و صاحب نام کاتالان ،تصمیم دیگری برای تیمش گرفته: بارسا اردوی پیش فصل را درخانه برگزار می کند و سفر به آسیای جنوب شرقی برای برگزاری اردوی پیش فصل در چین و اندونزی لغو خواهد شد.

اکنون بازیکنانی که در یورو حضور نداشته اند،زودتر از سایرین تمریناتشان را شروع می کنند: (پینتو، ماسچرانو، آدریانو، آلوس، الکسیس، مسی و آفلای) و درکنار بازیکنانی مثل مونیه سا، بارترا، دوس سانتوس و بازیکنان مصدومی مثل کوئنکا، تیاگو، پویول، فونتاس و ویا هم با اتمام تعطیلاتشان در روز ۱۶ جولای ، تمریناتشان را آغاز خواهند کرد.

اولین کار برای شروع فصل جدید، پشت سرگذاشتن تستهای پزشکای است و بعد از آن جلسات تمرینی، دو بار در روز، در شهرک ورزشی سن خوان دسپی دنبال خواهد شد.

این گروه از بازیکنان که ممکن است چندنفر از بازیکنان تیم پایه ای هم به آنها اضافه شوند، در اولین بازیهای دوستانه تیم حضور خواهند داشت.اولین بازی دوستانه بارسا در روز ۲۴ جولای مقابل هامبورگ خواهد بود که به مناسبت جشن ۱۲۵ سالگی هامبورگ برگزار خواهد شد و بازی دوستانه بعدی روز ۲۸ جولای درتانگر و مقابل تیم مراکشی انجام خواهدشد.

در روز ۳۰ جولای، بازیکنان حاضر در یورو۲۰۱۲ یعنی ویکتور والدس ، پیکه، چابی، بوسکتس، اینیستا، فابرگاس و پدرو هم به اردوی آبی اناری ها محلق خواهند شد ویک روز بعد، بازی سوپرکاپ کاتالان مقابل اسپانیول رااز روی سکوها تماشا می کنند. بعد از آن درروز ۴ آگوست در دیداری دوستانه مقابل پاری سن ژرمن در پاریس، روز ۸ آگوست مقابل منچستریونایتد و روز ۱۱ آگوست در بخارست مقابل دیناموبخارست قرار خواهند گرفت تا بدین ترتیب خودشان را برای هفته اول رقابتهای لالیگا که در روزهای ۱۸ یا ۱۹ آگوست برگزار می شود، آماده خواهند کرد. بعد از آن هم بارسا در دو دیدار رفت و برگشت در سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال قرار خواهد گرفت( بازی رفت در روز ۲۳ آگوست در نوکمپ و بازی برگشت در روز ۳۰ ام این ماه در برنابئو انجام خواهد شد.)

جوردی آلبا، مارتین مونتویا و کریستین تئیو، بازیکنانی هستند که از رختکن بارسا در بازیهای المپیک لندن حضور خواهند یافت. درابتدا کسی انتظار نداشت که لوئیس میا، سرمربی تیم المپیک اسپانیا، آلبا را به این مسابقات ببرد و انتظار می رفت که مونتویا، تنها بازیکن ثابت بارسایی المپیک اسپانیا باشد و نام تیئو هم جزو گزینه هایی که احتمال کمی برای حضورش در بازی ها وجود داشت، دیده می شد .امااوضاع به نحو دیگری پیش رفت.هنوز تاریخ مشخصی برای بازگشت المپیکی های بارسا مشخص نشده و همه چیز بستگی به روند پیشرفت این تیم در رقابتها دارد.هرچه این بازیکنان دیرتر بازگردند، بهتر؛ چرا که ادامه حضور آنها در المپیک به منزله موفقیت دیگری برای فوتبال اسپانیا خواهد بود.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۴۹ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۲ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , تیتو, گواردیولا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.