تیراندازی منجر به قتل در دانشگاه مریلند آمریکا

۲۹ام بهمن ،

45-160.jpg

یکی از دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه مریلند در ایالات متحده ضمن شلیک به دو هم اتاقی خود و قتل یکی از آنها اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دایوون موریس گرین ۲۳ ساله در ساعت ۱ بامداد اقدام به روشن کردن یک آتش کوچک در داخل خوابگاه نموده و از هم اتاقی ۲۲ ساله خود خواست که آن را خاموش کند؛ اما گرین ناگهان اسلحه‌ای از کمربند خود خارج کرده و به سوی او شلیک کرد که به وی آسیبی نرسید. استفان الکس رین، هم اتاقی دیگر گرین که قصد داشت از خوابگاه فرار کند چندین بار مورد اصابت گلوله قرار گرفت که در خارج از خوابگاه از پای درآمد. چند لحظه بعد نیز گرین در حیاط خوابگاه به خود شلیک کرده و خودش را کشت.

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی یونیورسیتی هرالد، پلیس یک اسلحه ۹ میلی‌متری در کنار جسد گرین یافت. آنها همچنین در جستجوهای خود کیفی حاوی یک اسلحه نیمه خودکار مسلح یافتند که تاکنون از آن شلیک نشده بود ضمن اینکه در این کیف تعدادی مهمات و یک چوب بیس بال نیز یافت شد. پلیس اعلام کرد هر دو اسلحه به طور غیرقانونی خریداری شده‌اند.

خانواده گرین در گفت‌وگو با شبکه‌های تلویزیونی گفتند: وی از یک بیماری روانی رنج می‌برده است و دستکم یک سال است که اقدام به مصرف دارو می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.