تیر سرنوشت بازار مسکن روشن میشود

۲۰فروردین۱۳،

کد خبر: ۶۴۲۹ تاریخ انتشار یافتن: دوشنبه ۱۹ فروردین۶:۳۰ عصر ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن فرهنگیان استان تهران پیش‌بینی کرد: سال ۹۲، فراز و نشیب خاصی در بخش مسکن ایجاد نشود و قیمت مصالح ساختمانی تا خرداد ماه افزایش نیابد.

به گزارش نوساز، علی تدین به خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا گفت: بحث افزایش قیمت مسکن در کشور به دو ویژگی اقتصادی بستگی دارد که یکی جذب سرمایه‌های سرگردان و دیگری دستمزد و مصالح ساختمانی است.

وی افزود: بعضی سرمایه‌گذاران سرمایه‌های خود را جذب بخشهایی می‌کنند که سود بیشتری دارد و ممکن است که بخش مسکن از این نظر جذابیت سرمایه‌گذاری داشته باشد؛ از طرفی افزایش قیمت مصالح ساختمانی و موضوع دستمزد هم تاثیرگذار است.

تدین با بیان اینکه در سال تازه رشد قیمت چندانی را در بخش مسکن شاهد نخواهیم بود، پیش بینی کرد: با توجه به اینکه فروردین ماه معمولا اتفاقی در بحث قیمت مسکن نمی‌افتد و بازار مسکن راکد است، در اردیبهشت ماه هم کماکان وضعیت ادامه خواهد داشت ولی احتمال دارد که تیرماه وضعیت مسکن تا حدودی مشخص شود و اگر سرمایه‌های مردم از بخش مسکن خارج کشیده شود تا پایان سال شاهد رکود خواهیم بود.

به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن فرهنگیان استان تهران سال ۹۲ فراز و نشیب خاصی در بخش مسکن نخواهیم داشت و با توجه به بحث قیمتهای جهانی و تثبیت میلگرد دست کم تا خردادماه افزایشی در قیمت مصالح ساختمانی به وجود نخواهد آمد.

منبع: ایسنا


برچسب هابرچسب ها: بازار مسکن ، قیمت مسکن ، مسکن ، پیش بینی قیمت ، رکود مسکن ، تورم



آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.